ΔΕΙΤΕ: Θα μειώσει κατά πολύ το χρόνο των υπερατλαντικών ταξιδιών
Αν και η τελευταία πτήση του μοναδικού μέχρι τώρα εμπορικού υπερηχητικού αεροπλάνου, Concorde, έγινε πριν από 8 χρόνια, πλέον έχει αρχίσει να συζητείται ξανά η χρήση κάποιου υπερηχητικού αεροσκάφους.
Συμφώνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας HyperMach, το αεροσκάφος της SonicStar, θα μπορεί να πραγματοποιεί το ταξίδι Λονδίνο-Νέα Υόρκη σε μόλις 2 ώρες. Η Βρετανική εταιρεία αποκάλυψε τα σχέδια του νέου 20αθέσιουαεροσκάφους της στην έκθεση αερομεταφορέων στο Παρίσι την προηγούμενη βδομάδα.
Η ταχύτητα πτήσης του θα είναι...
3.1 Mach, αν και θα είναι σε θέση να φτάσει μέχρι και τα 3.6 Mach.
Υπολογίζεται ότι η μηχανή του θα έχει κατασκευαστεί μέχρι το 2025, ενώ με τη σχετικά χαμηλή κατανάλωσή της, υπερπηδούνται τόσο τα οικονομικά, όσο και τα περιβαλλοντικά εμπόδια που υπήρχαν μέχρι τώρα. Ενώ εκμεταλλευόμενο ηλεκτρομαγνητικά κύματα κατά μήκος της καμπίνας θα εξαλείφει και τον χαρακτηριστικό θόρυβο κατά το «σπάσιμο» του ηχητικού φράγματος.
Θα μπορεί να ταξιδέψει για 6000 ναυτικά μίλια, ενώ θα μπορεί να πετάει μέχρι το ύψος των 62000 ποδιών.
Εκπρόσωπος της εταιρείας εκθείασε την τεχνολογία πίσω από τις μηχανές του αεροσκάφους, η οποία στηρίζεται κατά μεγάλο μέρος στον ηλεκτρομαγνητισμό.
Συμφώνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας HyperMach, το αεροσκάφος της SonicStar, θα μπορεί να πραγματοποιεί το ταξίδι Λονδίνο-Νέα Υόρκη σε μόλις 2 ώρες. Η Βρετανική εταιρεία αποκάλυψε τα σχέδια του νέου 20αθέσιουαεροσκάφους της στην έκθεση αερομεταφορέων στο Παρίσι την προηγούμενη βδομάδα.
Η ταχύτητα πτήσης του θα είναι...
3.1 Mach, αν και θα είναι σε θέση να φτάσει μέχρι και τα 3.6 Mach.
Υπολογίζεται ότι η μηχανή του θα έχει κατασκευαστεί μέχρι το 2025, ενώ με τη σχετικά χαμηλή κατανάλωσή της, υπερπηδούνται τόσο τα οικονομικά, όσο και τα περιβαλλοντικά εμπόδια που υπήρχαν μέχρι τώρα. Ενώ εκμεταλλευόμενο ηλεκτρομαγνητικά κύματα κατά μήκος της καμπίνας θα εξαλείφει και τον χαρακτηριστικό θόρυβο κατά το «σπάσιμο» του ηχητικού φράγματος.
Θα μπορεί να ταξιδέψει για 6000 ναυτικά μίλια, ενώ θα μπορεί να πετάει μέχρι το ύψος των 62000 ποδιών.
Εκπρόσωπος της εταιρείας εκθείασε την τεχνολογία πίσω από τις μηχανές του αεροσκάφους, η οποία στηρίζεται κατά μεγάλο μέρος στον ηλεκτρομαγνητισμό.