> Voliotaki: "Ο Πρίσλει μου ζήτησε να τον σκοτώσω"!

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

"Ο Πρίσλει μου ζήτησε να τον σκοτώσω"!

Ο Άλις Κούπερ περιγράφει σε βρετανική εφημερίδα ένα περιστατικό κατά τη διάρκεια του οποίου ο Ελβις Πρίσλει του ζήτησε να τον πυροβολήσει!!!

Η πρώτη και επεισοδιακή συνάντηση του Άλις Κούπερ με τον Έλβις Πρίσλει ήταν 1971 όταν πρώτος μαζί με την Λίζα Μπινέλι και την πορνοστάρ Λίντα Λάβλεϊς πήγαν να τον επισκεφτούν σε ξενοδοχείο που διέμενε, στο Λας Βέγκας.

«Όταν μπήκαμε το μέρος ήταν γεμάτο όπλα. Ο Έλβις με οδήγησε στην κουζίνα, άνοιξε ένα συρτάρι και έβγαλε ένα γεμάτο πιστόλι ζητώντας μου να τον σημαδέψω στο κεφάλι» είπε ο Αλις Κούπερ στην «Daily Mail» προσθέτοντας:

«Δεν ήξερα τι να κάνω. Είχα στα χέρια μου ένα όπλο και περίμενα ότι θα μπει ένας από τους σωματοφύλακές του, θα με δει και θα με καθαρίσει. Μια φωνούλα μέσα μου έλεγε «σκότωσέ τον». Θα είσαι ο άνθρωπος που σκότωσε τον Έλβις, ενώ μια άλλη μου έλεγε δεν μπορείς να τον σκοτώσεις, είναι ο Έλβις Πρίσλει. Τραυμάτισέ τον και απλά θα φας μερικά χρόνια».

Σύμφωνα με την αφήγηση του Κούπερ, λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ο Πρίσλει έδωσε μια κλωτσιά στο όπλο και στη συνέχεια έριξε κάτω τον Κούπερ κρατώντας τον από τον λαιμό λέγοντας: «Έτσι σταματάς κάποιον που κρατάει όπλο» είπε.