> Voliotaki: ΟΥΕ ΚΑΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ αν από ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ γίνω ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ!

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ΟΥΕ ΚΑΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ αν από ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ γίνω ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ!

http://petalovolos.blogspot.com/2011/06/blog-post_06.html

Προς το παρόν κατεβαίνω καθημερινά στις εκδηλώσεις των Αγανακτισμένων θέλοντας απλά να διαμαρτυρηθώ για τα δικά μου προβλήματα όπως πιστεύω ο καθένας που συμμετέχει σ’ αυτές τις εκδηλώσεις.
Προς το παρόν είμαι Αγανακτισμένος για την υποβάθμιση της ποιότητας της ζωής μου. Αυτή η υποβάθμιση προς το ΠΑΡΟΝ, το τονίζω αυτό, προς το ΠΑΡΟΝ δεν έχει επηρεάσει την ποιότητα της ζωής των παιδιών μου.
Κι αυτό γιατί προσπαθώ να στερηθώ εγώ και...
η γυναίκα μου ΤΑ ΠΑΝΤΑ ώστε να μην λείψει τίποτα από τα παιδιά μου. Όταν  λέω  «να μη λείψει τίποτα» μη φανταστείτε πολυτέλειες, εννοώ την διατροφή τους  και την βασική τους ενδυμασία.
Τα πράγματα όμως μέρα με τη μέρα δυσκολεύουν περισσότερο. Όλο και περισσότεροι λογαριασμοί, μένουν απλήρωτοι. Τα δάνεια όλο και πηγαίνουν παραπίσω. Τα τηλέφωνα από τις εισπρακτικές εταιρίες πληθαίνουν.
Απ’ ότι φαίνεται δεν θ’ αργήσει η μέρα που δεν θα έχω τα χρήματα να πληρώσω το ρεύμα και  το νερό. Δεν θα αργήσει η μέρα που δεν θα έχω ούτε 10€ ν’ αγοράσω το γάλα των παιδιών μου. Δεν θα αργήσει η μέρα που θα μου πάρουν το σπίτι.
Τότε να είστε σίγουροι πως από ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ θα γίνω ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ!
Ξέρετε ποια είναι η διαφορά εσείς γραμματιζούμενοι και καλοβολεμένοι της Βουλής?
Το πιθανότερο είναι να μην το ξέρετε, γιατί για να ξέρετε τι πάει να πει αγανακτισμένος ή απελπισμένος, θα πρέπει να το έχετε ζήσει, κι όπως σας βλέπω, ούτε καν πρέπει να έχετε πλησιάσει στην κατάσταση της αγανάκτησης πόσο μάλλον της απελπισίας.
Λοιπόν «ΚΥΡΙΟΙ» ο Αγανακτισμένος είναι ο άνθρωπος ο θυμωμένος, ο εξοργισμένος με μία κατάσταση. Ο Αγανακτισμένος βέβαια, έχει σώας τας φρένας και μπορεί να τιθασεύσει τον θυμό του. Και γι’ αυτό βλέπουμε σήμερα πως οι συγκεντρώσεις των Αγανακτισμένων πολιτών είναι οι ειρινικές και φιλήσυχες. Δεν λέω ότι δεν έχουν ένταση και παλμό απλά δεν ξεφεύγουν από τα λογικά πλαίσια.
 Ο Απελπισμένος έχει μία βασική διαφορά. Ο Απελπισμένος πλέον έχει χάσει την ελπίδα του κι αυτό τον κάνει πολύ επικίνδυνο γι’ αυτούς που θεωρεί πως το φτάσανε στην κατάσταση της Απελπισίας.
Ο άνθρωπος που δεν ελπίζει σε τίποτα πλέον δεν έχει να χάσει και τίποτα.
ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΣΦΑΛΙΣΕΙ!!!!
ΟΥΕΕΕ ΚΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΜΕ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ!!!
Γιατί να είστε σίγουροι πως:
  • ·         Αν μου πάρετε  το δικαίωμα να μεγαλώσω τα παιδιά μου με αξιοπρέπεια…
  • ·         Αν μου πάρετε το δικαίωμα της εργασίας…
  • ·         Αν μου πάρετε το σπίτι που έχτισα με κόπο, ιδρώτα και στερήσεις…
  • ·         Αν μου πάρετε το δικαίωμα να ελπίζω σ’ ένα καλύτερο μέλλον…
ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ!!!
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ!!!

PETALOTIS