> Voliotaki: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΟΝ ΑΛΜΥΡΟ

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΟΝ ΑΛΜΥΡΟ

Εκπροσωπώ  ενα σύλλογο  με ημερομηνια ιδρυσης 2003 και  70  μελη. πριν απο μηνες υποβάλλαμε αίτηση  συμμετοχής στον ενιαιο φορέα του Δήμου  Αλμυρού και απάντηση ακόμη δεν πήραμε ,  γιατί άραγε. Δεν είμαστε μεγάλος σύλλογος οπως αναφέρει προηγούμενος  φίλος θα θέλαμε ομως να δούμε με ποιές προυποθέσεις  συμμετέχουν ωρισμένοι σύλλογοι. Επίσης θα θέλαμε να μας πουν  που αποδίδουν λογαριασμο για τις επιχορηγήσεις  που λαμβάνουν οι ΜΚΟ  και γιατί λάμβάνουν αφου  ως μη κυβερνητικές οργανώσεις δεν επιτρέπεται απο τα καταστατικά τους
Οπως καταλάβατε δεν εχουμε ιδρυθεί πριν απο ενα χρόνο και δεν είμαστε σύλλογος σφραγίδα αλλα μέλη της κοινωνίας του Αλμυρού  που εθελοντικά προσφέρουμε την
 βοηθειά μας και το ταμείο μας  εχει υπόλοιπο μόνο απο τις συνδρομές μας. Είναι φανερό οτι στον Αλμυρό υπάρχει πρόβλημα  και αυτό δεν είναι άλλο απο τη μυστικότητα κάποιων  γύρω απο τις εθελοντικές δήθεν δράσεις. Μπορώ να γράψω πολλά αλλά θα περιμένω  κάποιες απαντήσεις. Ξύπνα Γ.Σ.Α  προσφέρεις έργο και άλλοι πέρνουν τα λεφτά.Πετάξτε τα κλειδιά στα μούτρα των δήθεν προοδευτικών. Θα επανέλθουμε σύντομα.

AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ