> Voliotaki: «Θα διασύρω την ΟΥΕΦΑ στα δικαστήρια»!

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

«Θα διασύρω την ΟΥΕΦΑ στα δικαστήρια»!

Χειμαρρώδης για άλλη μια φορά ο Αχιλλέας Μπέος

Με το γνωστό, χειμαρρώδες ύφος του, ο Αχιλλέας Μπέος παραχώρησε συνέντευξη στην τηλεόραση και μίλησε για όλους και για όλα. Είπε ότι μερικές φορές παίζει στοίχημα… αν έχει έμπνευση και επιτέθηκε στην ΟΥΕΦΑ που τον κατηγορεί, προαναγγέλλοντας τον… διασυρμό της στα δικαστήρια. Διαβάστε τι είπε για Μαρινάκη, Πατέρα, Δαλούκα, Καλόπουλο, Μπιτσαξή, Κούγια και Πιλάβιο, για να καταλήξει: «Δεν κυκλοφορώ με μπράβους και δεν απειλώ. Δεν είναι το στιλ μου…».

Αναλυτικά τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του Αχιλλέα Μπέου στη «Δίκη» του Blue Sky:...



Για την εμπλοκή του στα –κατά την ΟΥΕΦΑ- ύποπτα παιχνίδια:

«Εγώ δεν έχω παίξει ποτέ στοίχημα στη ζωή μου σε εταιρίες του εξωτερικού. Καμιά φορά στον ΟΠΑΠ όταν έχω έμπνευση. Έπαιξα τρεις χιλιάδες ευρώ την Μπαρτσελόνα στον τελικό. Έπαιξα χίλια ευρώ υπέρ του Ολυμπιακού στο μπάσκετ και έχασα. Πέντε με επτά χιλιάδες ευρώ είναι τα περισσότερα που έχω παίξει. Είναι δικαίωμα μου να παίξω όποτε θέλω και όσα θέλω. Την ομάδα μου να χάσει, δεν την έχω παίξει ποτέ.

Στην εφορία μπορώ να δηλώσω όσα θέλω. Ας έρθει να με ελέγξει το υπουργείο οικονομικών αν παίζω πολλά και έχω μικρή φορολογική δήλωση.

Όσους και να καλέσει ο εισαγγελέας για τα ύποπτα, εγώ δεν θα είμαι μέσα σε αυτούς. Δεν έχω ούτε εμβάσματα, ούτε κωδικούς, ούτε λογαριασμούς στις τράπεζες. Δεν έχει στοιχεία για τον Αχιλλέα Μπέο η Εισαγγελία. Ούτε για πρώτο ή δεύτερο βαθμό συγγενή μου. Εκτίμηση μου είναι, ότι οι αναφορές της ΟΥΕΦΑ είναι γελοίες.

Για το Παναργειακός-Ολυμπιακός Βόλου, δηλώνω ότι αν μπορούσε κάποιος να παίξει έστω και 20 ευρώ σε αυτό το παιχνίδι, δέχομαι οποιαδήποτε κατηγορία προς το πρόσωπο μου. Αυτοί δεν είχαν ούτε παπούτσια να φορέσουν. Δεν υπήρχε σε καμία εταιρία στοιχημάτων (σ.σ. διαψεύστηκε από τον δημοσιογράφο Μπάμπη Κατσούλη που ανέφερε συγκεκριμένη εταιρία που παιζόταν). Αυτό δείχνει πόσο αναξιόπιστες είναι οι αναφορές της ΟΥΕΦΑ.

Το Ολυμπιακός Βόλου-Ατρόμητος, στήθηκε για να κερδίσει ποιος; Λένε ότι παίχτηκε να έρθει διπλό, κι όμως ήρθε ισοπαλία.

Για το Πανιώνιος-Διναμό Τιφλίδας, δεν θα απολογηθώ ποτέ για παιχνίδι που η ομάδα που κέρδισε

Αν έρθει οποιαδήποτε αναφορά για μένα, θα τους οδηγήσω στα δικαστήρια. Θα πάω στα δικαστήρια και την ΟΥΕΦΑ. Και αν ο κ. Γκράχαμ της ΟΥΕΦΑ έχει κάνει αναφορές στο πρόσωπο μου και στην οικογένεια μου, θα τον διασύρω στα δικαστήρια.

Δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι στήνονται παιχνίδια στην Ελλάδα».

Για τον γ.γ.Α., Πάνο Μπιτσαξή:

«Το τελευταίο διάστημα, ο κ. Μπιτσαξής και μερίδα του Τύπου, με έβαλαν στο στόχαστρο. Λένε ότι πρέπει να φύγω για να λυθούν τα προβλήματα του ποδοσφαίρου. Ο Μπιτσαξής δεν έχει τη δυνατότητα να λύσει τα προβλήματα του ποδοσφαίρου. Ο Μπέος είναι εύκολος στόχος λόγω του χαρακτήρα του. Εγώ δεν σκύβω το κεφάλι, όποιον και να έχω απέναντι μου, γιατί αισθάνομαι καθαρός».

Για τις σχέσεις του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη και το Νικόλα Πατέρα:

«Απαγορεύεται να είμαι φίλος με τον Μαρινάκη, τον Πατέρα ή τον Μελισσανίδη; Με τον Πατέρα είμαστε σε δικαστική διαμάχη. Όταν δύο άνδρες συζητάνε σε ένα χώρο, πρέπει να μένει μεταξύ τους. Αν υποκλέπτεις τη συζήτηση, το πράγμα ξεφεύγει. Κάποτε βρισκόμασταν παντού, στο σπίτι του, στο γραφείο του, στο κότερο του. Τον Αύγουστο στη Μύκονο κάναμε και οι τρεις μαζί διακοπές.

Εκείνη την εποχή δεν ήταν τίποτα ο Πατέρας στον Παναθηναϊκό. Και για την Σούπερ Λίγκα στήριζε για πρόεδρο τον δικό μου υποψήφιο, τον Κανελλόπουλο. Και μάλιστα κόντρα στα συμφέροντα του Παναθηναϊκού».

Για τις κασέτες και τον Γιώργο Δαλούκα:

«Αυτές οι κασέτες είναι συρραμμένες και μονταρισμένες. Δεν υπάρχει συζήτηση για το Άρης-Παναθηναϊκός. Είναι προϊόν παράνομης ενέργειας. Τις γνήσιες κασέτες, δέχομαι να τις βγάλετε στον αέρα.

“Βαγγέλη ψάξου” δεν έχω πει ποτέ. Είναι η φωνή μου αλλά δεν πρόκειται για αυτούσια συζήτηση.

Θεωρώ ότι ο Δαλούκας σε εκείνο το παιχνίδι προκάλεσε το δημόσιο αίσθημα. Και εγώ είμαι άνθρωπος του ποδοσφαίρου και με ενδιαφέρει τι έγινε και στο Άρης-Παναθηναϊκός. Υπήρχε πίεση από τον Πατέρα προς τον Δαλούκα. Το παραδέχτηκε και ο ίδιος ο Πατέρας ότι του τηλεφώνησε.

Έναν καφέ έχω πιει με τον Δαλούκα και έχουμε ανταλλάξει δυο κουβέντες. Τον έχω δει άλλες 5-10 φορές. Πριν τον αγώνα του είπα παίξε για τον εαυτό σου, την οικογένεια σου και την καριέρα σου. Ποτέ δεν του είπα παίξε 52-48. Του είπα παίξε 50-50, επειδή στο ποδόσφαιρο δεν υπήρχε πλέον μόνο ο Πατέρας, αλλά και ένας νέος παράγοντας, ο Μαρινάκης, και τα πράγματα πλέον δεν είναι μονόπλευρα. Μια απλή συμβουλή του έδωσα. Ήξερα ότι ο Δαλούκας είχε σχέσεις με τον Πατέρα. Εγώ ήθελα να ισορροπήσουν οι σχέσεις. Είναι δικαίωμα μου».

Γιατί δεν έκανε το ίδιο και με τον Καλόπουλο στο ντέρμπι του Καραϊσκάκη:


«Ο Καλόπουλος δεν είναι κάτοικος Βόλου και δεν έχω σχέσεις μαζί του. Αυτό που έκανα με τον Δαλούκα δεν το έχω κάνει με άλλον διαιτητή. Παραδέχομαι ότι στο Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός έγιναν τρία λάθη υπέρ του Ολυμπιακού, αλλά κατέκτησε δίκαια το πρωτάθλημα».

Για τα ισπανικά δημοσιεύματα ότι ο Ολυμπιακός Βόλου είναι θυγατρική του Ολυμπιακού Πειραιώς:

«Είναι ψέμα ότι ο Μαθία έψαχνε προπονητή για την ομάδα μου. Είμαι φίλος με τον Μαρινάκη, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Το να ερωτηθεί κάποιος για το αν είναι καλός ένας προπονητής, σημαίνει ότι είμαστε θυγατρική του Ολυμπιακού;».

Για την «νέα παράγκα»:


«Παράγκα νούμερο δύο δεν υπάρχει. Αν ήμουν ο παραγκάρχης, ο Ολυμπιακός Βόλου θα είχε καλύτερη θέση. Αυτή τη στιγμή στη μπάλα, κανένας δεν έχει το πάνω χέρι. Τα πράγματα παίζονται».

Για τον Αλέξη Κούγια:

«Ο Κούγιας είναι μυθομανής. Τιμωρήθηκε με τέσσερις μήνες έκπτωση από το αξίωμα του επειδή με δυσφήμησε. Είναι έκπτωτος πλέον».

Για τον Σοφοκλή Πιλάβιο:

«Συμφωνώ με τον Πιλάβιο για αυτά που είπε στη Συνέλευση και του δίνεται η ευκαιρία να γράψει ιστορία. Αν τον απειλούν, να το καταγγείλει. Του το είπα το Σάββατο στο Καραϊσκάκη στο ματς της Εθνικής. Είναι ένας άφθαρτος παράγοντας που δέχεται τεράστια πίεση».

Για τον ΟΦΗ και τον Ηρακλή:

«Ήταν λάθος η ενέργεια του ΟΦΗ να πάει στα πολιτικά δικαστήρια. Το ποδόσφαιρο γυρνάει χρόνια πίσω. Δεν είναι λύση να βγαίνει ο κόσμος στο δρόμο και να αποδίδει ευθύνες. Παράγοντες της πλάκας ευθύνονται για τον Ηρακλή και τον ΟΦΗ, που ασέλγησαν πάνω στις ομάδες».

Για το Νίκο Τζώρτζογλου και τις κατηγορίες περί μπράβων:


«Αν κυκλοφορώ με μπράβους όπως λέει ο Τζώρτζογλου, μπορείτε να δείτε αν έχω τέτοιους μαζί μου. Αν χρειαστεί βρίσκω εκατό μπράβους. Αλλά δεν τους χρειάζομαι. Δεν τον απείλησα ποτέ. Δεν είναι το στιλ μου».

Για τον Ερόλ Μπουλούτ:

«Για τον Μπουλούτ είναι να γελάς. Ο δικηγόρος του, ο κ. Μαρακάκης, είναι μόνο για λάιφ στάιλ. Εγώ δεν έχω πλαστογραφήσει ποτέ τίποτα. Ο Μπουλούτ έχει κάνει αγωγή και ζητάει 130 χιλιάδες ευρώ. Αν του χρωστάω ή όχι, θα το κρίνει στο δικαστήριο. Η προσφυγή του είναι έτσι κι αλλιώς παράνομη».

πηγή: sportfm