> Voliotaki: Κε Παπανδρέου, πως δικαιολογούνται οι αμοιβές των κ.κ Ράπανου, Ταμβακάκη και Γιάννη Παναγόπουλου -της ΓΣΕΕ- σ αυτή τη συγκυρία. Η Τρόικα τις γνωρίζει;

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Κε Παπανδρέου, πως δικαιολογούνται οι αμοιβές των κ.κ Ράπανου, Ταμβακάκη και Γιάννη Παναγόπουλου -της ΓΣΕΕ- σ αυτή τη συγκυρία. Η Τρόικα τις γνωρίζει;

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1303254

Τελικά Γιώργο είχες δίκιο, λεφτά υπάρχουν. Να ζήσουν να τα χαίρονται οι κ.κ Ράπανος, Ταμβακάκης και Παναγόπουλος...

 D