> Voliotaki: Επίθεση Καρατζαφέρη στη ΝΔ για τη "νοοτροπία της Πολιτικής Άνοιξης"!

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Επίθεση Καρατζαφέρη στη ΝΔ για τη "νοοτροπία της Πολιτικής Άνοιξης"!

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κάλεσε εκ νέου τον Αντώνη Σαμαρά σε διάλογο

Επίθεση στον Αντώνη Σαμαρά, κάνοντας αναφορές για την "Πολιτική Άνοιξη" εξαπέλυσε χθες ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης.

Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Αλτερ επεσήμανε με νόημα ότι "δεν μπορώ να τα βρω με την νοοτροπία και την λογική της Πολιτικής Άνοιξης. "Είμαι έτοιμος να τα βρω με την ΝΔ, αλλά δεν είμαι έτοιμος να τα βρω με την “Πολιτική Άνοιξη”. Είμαι έτοιμος να συζητήσω με νοοτροπία Νέα Δημοκρατίας", πρόσθεσε. ...

Ο κ. Καρατζαφέρης σχολίασε και την τακτική στελεχών της ΝΔ να... ειρωνεύονται τον ίδιο και το κόμμα του. "Βρίζουμε χωρίς λόγο. Βρίζουμε τον οποιοδήποτε έχει άλλη άποψη. Μπορούσα να έχω την δική μου άποψη στο Συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών. Πίστευα ότι συμφέρει το Έθνος η εθνική κυβέρνηση. Πιστεύει άλλο πράγμα ο κ. Σαμαράς.Γιατί αυτές οι ύβρεις; Γιατί αυτή η ειρωνεία; Για ποιο λόγο αυτή η απαξία;Εάν η σημερινή ηγεσία της ΝΔ μπει στη λογική “ΝΔ” είμαι έτοιμος για διάλογο", εξήγησε.