> Voliotaki: Ο κόσμος έχει χάσει την ψυχραιμία του... αλλά δικαιολογημένα

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Ο κόσμος έχει χάσει την ψυχραιμία του... αλλά δικαιολογημένα

 Η κ. Άννα Νταλάρα μίλησε σήμερα στον Real fm και είπε για τα επεισόδια σε ομιλία της στου Ζωγράφου:
"Ο κόσμος έχει χάσει την ψυχραιμία του αλλά δικαιολογημένα και θέλει να εκφράσει δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα με σωστό ή πολιτικά κακό ή όχι σωστό τρόπο την αγανάκτηση απέναντι στις συνθήκες της ζωής του... όλα αυτά τα πράγματα για τα οποία φταίμε όλοι, φταίω εγώ πολύ λίγο, αλλά δεν έχει σημασία, φταίω κι εγώ... Όσοι διαμαρτύρονταν έξω διαμαρτύρονταν και μέσα, απλά με τρόπο πιο δημιουργικό γιατί απάντησα σε ορισμένες ερωτήσεις.

Αισθάνομαι συντετριμμένη. Πάνω από αδικία γιατί ξέρω το αδιέξοδο. Ξέρω ότι ό,τι κάνουμε εμείς, οι συγκυρίες είναι πολύ κακές. Έχουμε μία αδύναμα πολιτικά Ευρώπη που σφυρίζει κλέφτικα....


Εννοώ για να συνεχίσω αυτό που έκανα (δεν χρειάζομαι την ψήφο κανενός)... Έχω ξοδέψει μηδέν ευρώ του ελληνικού λαού. Έχω μία καταγραφή των πραγμάτων που έχω κάνει. Ο κόσμος όμως δεν επιτίθεται σε εμένα, επιτίθεται σε ένα σύστημα. Έχουν πρόσβαση σε εμένα γι’αυτό έρχονται. Εγώ το θεωρώ υπέρ μου που έρχονται σε εμένα....
ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ...