> Voliotaki: Καραμανλής: "Μ' αυτό το πολιτικό σύστημα δεν θέλω να έχω σχέση"

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Καραμανλής: "Μ' αυτό το πολιτικό σύστημα δεν θέλω να έχω σχέση"

ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

 «Μ’ αυτό το πολιτικό σύστημα εγώ δεν θέλω να έχω καμία σχέση». Σε ποιον ανήκει η συγκεκριμένη φράση; Στον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή. Την εκστόμισε την Κυριακή το βράδυ, κατά την διάρκεια του δείπνου που παρέθεσε, σε στελέχη της Ν.Δ.. Μεταξύ των άλλων παρόντες ήταν ο πρώην υπουργός Αλέκος Κοντός, ο πρώην γραμματέας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης Τάκης Παπαγιαννίδης και οι αγροτοσυνδιακαλιστές Θανάσης Κοκκινούλης, Χρήστος Τσιτσιρίγκος, Στέλιος Χλωρός, Πάνος Αραμπατζής κ.α. Ο Καραμανλής, έδειχνε ευδιάθετος, ενώ είχε και από ένα σχόλιο για κάθε θέμα.

Όταν έφτασε η κουβέντα στο πολιτικό σύστημα και την κρίση που το ταλανίζει, ο πρώην πρωθυπουργός έριξε την βόμβα του. «Εγώ δεν θέλω να έχω καμία σχέση μ’ αυτό το σύστημα». Η συγκεκριμένη φράση του Καραμανλή, αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά. Σε κάθε περίπτωση και μόνο το γεγονός ότι άρχισε και πάλι τα δείπνα και τα γεύματα, έχει την σημασία του…