> Voliotaki: 3ο Πανευρωπαϊκό ραντεβού στο Σύνταγμα

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

3ο Πανευρωπαϊκό ραντεβού στο Σύνταγμα

Για τρίτη φορά συναντώνται σήμερα  οι «Αγανακτισμένοι» Ευρωπαίοι πολίτες στην πλατεία Συντάγματος. Τα βλέμματα όλης τη Ευρώπης είναι στραμμένα στο κέντρο της Αθήνας, όπου οι προσδοκίες για μεγάλη προσέλευση κόσμου παραμένουν υψηλές.

Προχθές  Παρασκευή, οι «Αγανακτισμένοι» συγκεντρώθηκαν για 17η διαδοχική ημέρα στο Σύνταγμα καθώς και  σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας, προκειμένου να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για την οικονομική κυβερνητική πολιτική, ενώ χθές  Σάββατο συμπλήρωσαν 18 ημέρες ειρηνικής διαμαρτυρίας.