Φήμες για καμπάνια δυσφήμισης από μέσο κοινωνικής δικτύωσης
Σύμφωνα με μια πληροφορία που κυκλοφόρησε στο Internet, η διοίκηση του Facebook επιχείρησε πρόσφατα να πλήξει τη Google με όχι και τόσο θεμιτά μέσα. Το ρεπορτάζ ανέφερε ότι το Facebook χρηματοδότησε μια επίθεση λάσπης εναντίον της Google.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία του Mark Zuckerberg φέρεται να ανέθεσε στην εταιρεία δημοσίων Burson-Marsteller τη δυσφήμηση της Google. Τις τελευταίες ημέρες εμφανίστηκαν άρθρα επιφανών bloggers, οι οποίοι εξέφραζαν την ανησυχία τους για τον τρόπο με τον οποίο η Google διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του Internet. Η πλεκτάνη αποκαλύφθηκε όταν ένας blogger δημοσιοποίησε τα σχετικά email της Burson-Marsteller.
Έπειτα από όλα αυτά, αναπτύχθηκε μια...
οργιάζουσα φημολογία σχετικά με το ποιος έδωσε την εντολή για τη δυσφήμηση της Google. Κάποιοι υποστήριξαν ότι πίσω από την επίθεση βρίσκεται το Facebook. Θα περίμενε κανείς η διοίκηση του Facebook να αρνηθεί κάθε ανάμειξη, ωστόσο τα όσα φέρεται να είπε εκπρόσωπος της εταιρείας προκάλεσαν αίσθηση. Ο αξιωματούχος του Facebook είπε τα εξής: «δε δώσαμε εντολή για καμία καμπάνια δυσφήμησης. Θέλαμε απλά να παροτρύνουμε τρίτους να ερευνήσουν το θέμα και να επιβεβαιώσουν ότι οι άνθρωποι δε θέλουν να συγκεντρώνονται πληροφορίες από τους λογαριασμούς τους στο Facebook και άλλες υπηρεσίες και να ενσωματώνονται στο Google Social Circles. Ζητήσαμε από τη Burson-Marsteller να στρέψει την προσοχή σε αυτό το θέμα, χρησιμοποιώντας πληροφορίες που διατίθενται ελεύθερα».
Με άλλα λόγια, δηλαδή, το Facebook παραδέχεται ότι είναι ο εμπνευστής αυτού του μπαράζ δημοσιευμάτων, τα οποία όμως δε θεωρεί επιχείρηση δυσφήμησης.
Είναι σαφές ότι δημιουργείται πολεμικό κλίμα ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες εταιρείες του σύγχρονου Internet. Ο χρόνος θα δείξει αν οι «αψιμαχίες» θα εξελιχθούν κάποια στιγμή σε ευθεία αντιπαράθεση.
ΑΠΟ: PcMag
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία του Mark Zuckerberg φέρεται να ανέθεσε στην εταιρεία δημοσίων Burson-Marsteller τη δυσφήμηση της Google. Τις τελευταίες ημέρες εμφανίστηκαν άρθρα επιφανών bloggers, οι οποίοι εξέφραζαν την ανησυχία τους για τον τρόπο με τον οποίο η Google διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του Internet. Η πλεκτάνη αποκαλύφθηκε όταν ένας blogger δημοσιοποίησε τα σχετικά email της Burson-Marsteller.
Έπειτα από όλα αυτά, αναπτύχθηκε μια...
οργιάζουσα φημολογία σχετικά με το ποιος έδωσε την εντολή για τη δυσφήμηση της Google. Κάποιοι υποστήριξαν ότι πίσω από την επίθεση βρίσκεται το Facebook. Θα περίμενε κανείς η διοίκηση του Facebook να αρνηθεί κάθε ανάμειξη, ωστόσο τα όσα φέρεται να είπε εκπρόσωπος της εταιρείας προκάλεσαν αίσθηση. Ο αξιωματούχος του Facebook είπε τα εξής: «δε δώσαμε εντολή για καμία καμπάνια δυσφήμησης. Θέλαμε απλά να παροτρύνουμε τρίτους να ερευνήσουν το θέμα και να επιβεβαιώσουν ότι οι άνθρωποι δε θέλουν να συγκεντρώνονται πληροφορίες από τους λογαριασμούς τους στο Facebook και άλλες υπηρεσίες και να ενσωματώνονται στο Google Social Circles. Ζητήσαμε από τη Burson-Marsteller να στρέψει την προσοχή σε αυτό το θέμα, χρησιμοποιώντας πληροφορίες που διατίθενται ελεύθερα».
Με άλλα λόγια, δηλαδή, το Facebook παραδέχεται ότι είναι ο εμπνευστής αυτού του μπαράζ δημοσιευμάτων, τα οποία όμως δε θεωρεί επιχείρηση δυσφήμησης.
Είναι σαφές ότι δημιουργείται πολεμικό κλίμα ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες εταιρείες του σύγχρονου Internet. Ο χρόνος θα δείξει αν οι «αψιμαχίες» θα εξελιχθούν κάποια στιγμή σε ευθεία αντιπαράθεση.
ΑΠΟ: PcMag