> Voliotaki: "ΕΠΑΙΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΓΙΑ 5 ΕΥΡΩ..."

Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

"ΕΠΑΙΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΓΙΑ 5 ΕΥΡΩ..."

Πριν λίγα βράδια έπινα ποτό με τον φίλο μου σε καφετέρια του Βόλου. Κάποια στιγμή πήγα τουαλέτα και γυρίζοντας βλέπω στο τραπέζι μια νεαρή κοπέλα, φτάνοντας άκουσα να του λέει "Κοπέλα σου η κύρια;", ο φίλος μου της είπε όχι, τότε αυτή έβγαλε ένα χαρτάκι με το τηλέφωνο της και του λέει, άμα αλλάξεις γνώμη, τηλεφώνησέ μου.

Φυσικά και ήμουν περίεργη να μάθω ποιά ήταν αυτή και τί ήθελε στο τραπέζι μας και ο φίλος μου, μου απαντά: "Έρχεται εδώ και με ρωτάει που θα πάω μετά και της λέω σπίτι μου και μου λέει κάνω καλές πίπες με 5 ευρώ και ότι προκύψει μετά"!

Νόμιζα πως μου έκανε πλάκα ο φίλος μου, μέχρι την ώρα που ήρθε ένας άλλος φίλος μας και μας είπε πως τον σταμάτησαν σε φανάρια να του καθαρίσουν τα τζάμια και μία από τις κοπέλες του είπε: "Θές να πάμε σε κανένα ξενοδοχείο, που πάς;"

Πού φτάσαμε; Καλύτερα, που μας έφτασαν; Τί άλλο θα δούμε; Τώρα εκτός από τους επαίτες, στο δρόμο και οι πόρνες... να "επαιτούν τον έρωτα" για 5 ευρώ... η κρίση βλέπετε χτύπησε και τα μπουρδέλα, α ρε κατα-καημένε Αλεξόπουλε, μα τόοοσοοο χαζός είσαι... εδώ τις βρίσκουμε στο δρόμο και μας παρακαλάνε κιόλας. Μπουρδέλα πολυτελείας ήθελες και εσύ σε τέτοιους δύσκολους καιρούς;


ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ