> Voliotaki: Champions League? Γιατί όχι;

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Champions League? Γιατί όχι;

ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ;

ΠΑΟ- ΑΕΚ- ΠΑΟΚ 

ΠΟΙΕΣ ΠΑΕ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

ΠΑΟ- ΑΕΚ- ΠΑΟΚ

ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ Μ' @ΡΧ@Δ@@

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ;

ΠΑΟ - ΑΕΚ

ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΠΑΛΑ;

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΤΟΥ Champions League

Βέβαια, όπως λέει και ο πρόεδρος με τις ομάδες δεν έχουμε τίποτα, με τους υπαλλήλους έχουμε πρόβλημα, όπως με τον Κύριο Γόντικα και όλους αυτούς που είναι περαστικοί και κάνουν την δουλειά τους για να παίρνουν μισθό.