> Voliotaki: Α. Μπέος: «Σας γ.… όλους»!

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Α. Μπέος: «Σας γ.… όλους»!

Λεκτική επίθεση από τον Αχιλλέα Μπέο, δέχτηκε στα αποδυτήρια μετά το τέλος του αγώνα ο Δημήτρης Γόντικας.

Ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού Βόλου μετά την λήξη του αγώνα είπε χαρακτηριστικά στον πρόεδρο του Παναθηναϊκού: «Είστε όλοι υπάλληλοι. Σας γα…ω όλους. Έβγαλα την ομάδα play off και θα τα πούμε εκεί».

Η αντίδραση του Γόντικα ήταν να κουνήσει το κεφάλι εκνευρισμένος και να αποχωρήσει.


KAI AN EIΠΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ Ο ΜΠΕΟΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ!...ΣΤΟ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ ΗΣΑΣΤΑΝ? ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΡΕ ΒΑΖΕΛΟΙ! ΔΗΛΑΔΗ, Ο,ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΕΚΑΤΟ ΦΙΛΤΡΑ... ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ...