> Voliotaki: Βολάραααααα...

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Βολάραααααα...

Σήμερα η Βολάρα έκανε όλους τους Μαγνησιώτες περήφανους!!!!Η μεγαλύτερη όμως φετινή επιτυχία είναι ότι καταφέραμε μια ομάδα που έλειπε απο την μεγάλη κατηγορία 20 ολόκληρα χρόνια,να γίνει η ΕΚΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ!!!!!!!!!
Πρόκειται για άθλο η ομάδα μας να φιγουράρει στη πρώτη θέση των εισιτηρίων μετά τους 5 μεγάλους της Αθήνας-Θεσσαλονίκης.
Όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι φίλαθλοι ευχόμαστε η φετινή πορεία  να είναι μόνο η αρχή για ακόμα μεγαλύτερα πράγματα.

Υ.Γ 1 Για τους ελάχιστους πικραμένους φίλους τοπικής ομάδας συνοικίας του Βόλου,το μόνο που θα πώ είναι ότι πρέπει να ντρέπονται και μόνο που τολμούν να συγκρίνουν το τσίρκο τους με την ομάδα της πόλης μας.Κάποτε θα πρέπει να σοβαρευτούν και να δούν την αλήθεια κατάματα,όσο σκληρή κ αν είναι γιαυτούς.
                             
                     
Υ.Γ 2 ΒΟΛΟΣ ΕΥΡΩΠΗ-αελ στο Νευροκόπη
                                                    

                                                        ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ-ΜΙΑ ΠΟΛΗ
                  ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ
 
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ