> Voliotaki: Μπέος: "Η ομάδα μου δεν διοικείται από υπαλλήλους ούτε από φλώρους"

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Μπέος: "Η ομάδα μου δεν διοικείται από υπαλλήλους ούτε από φλώρους"

"Θέλω να αφιερώσω αυτή τη νίκη στον πατέρα μου αλλά και στην πόλη του Βόλου. Το ποδόσφαιρο είναι αντρικό άθλημα. Η ομάδα αυτή δεν διοικείται ούτε από υπαλλήλους, ούτε από φλώρους.

Αυτήν την εβδομάδα έχω ένα σημαντικό ραντεβού. Στη συνέχεια θα δρομολογηθούν οι εξελίξεις. 
Μέσα στη μεγάλη βδομάδα θα ενημερώσω τον κόσμο τι πρόκειται να γίνει".

ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ ΠΟΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ;
Μ' ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΕΛΘΕΤΕ ΣΤΑ PLAY OFF Ή ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ;