> Voliotaki: Η κρίση έφερε προσφορές

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Η κρίση έφερε προσφορές

Τον δρόμο των μακροχρόνιων προσφορών έχουν επιλέξει κυρίως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Η εμπορική κίνηση του Πάσχα, αν και μειωμένη από τις προηγούμενες χρονιές, ευνόησε τους επαγγελματίες που υιοθέτησαν την λογική των χαμηλότερων τιμών για μεγαλύτερη κατανάλωση.

Πολλοί είναι και οι επιχειρηματίες που αποφάσισαν να στραφούν στο διαδίκτυο δημιουργώντας τα δικά τους e shop προσφέροντας ακόμα χαμηλότερες τιμές. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά περίοδο, οι κατασκευαστές τέτοιου είδους ιστοσελίδων παρουσιάζουν αύξηση των πωλήσεών τους σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Εκπρόσωπος γνωστής εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων δηλώνει ότι υπήρξε αύξηση της ζήτησης για δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων κατά 70%, κάτι που σημαίνει ότι και η ελληνική αγορά αρχίζει να μπαίνει στο «παιχνίδι» του διαδικτύου αλλά και ότι οι ‘Ελληνες καταναλωτές στρέφονται προς αυτή την κατεύθυνση.

Παράλληλα, τον τελευταίο καιρό, όλο και περισσότερες ιστοσελίδες προσφορών κάνουν την εμφάνισή τους. Σήμερα ξεπερνούν τις 30 και ο αριθμός τους αναμένεται να αυξηθεί σε κλίμα πολύ έντονου ανταγωνισμού.

Μία από τις νεοεισερχόμενες σε αυτή την αγορά είναι και η www.foxmarket.gr που άνοιξε εδώ και 3 εβδομάδες.

Ο Μάνος Κωνσταντουλάκης εκπροσωπεί την εταιρεία foxmarket.gr και υποστηρίζει ότι...
σε λίγο ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ σκληρός και ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να γίνουν ιδιαιτέρως προσεκτικοί.

«Είναι σημαντικό οι καταναλωτές να προσέχουν τις προσφορές που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, εμείς περιοριζόμαστε στις προσφορές που μπορούν να κάνουν οι επαγγελματίες χωρίς να προκαλείται πρόβλημα στη βιωσιμότητα της επιχείρησής τους υιοθετώντας τη λογική ότι η χαμηλή τιμή θα πρέπει να συνδυάζεται με την ποιότητα και την σοβαρότητα.

Ο χώρος του διαδικτύου κρύβει περισσότερες παγίδες από την αγορά της απευθείας συναλλαγής αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και το βασίλειο των ευκαιριών για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές που σέβονται τον ρόλο τους».

Το σίγουρο είναι ότι στους επόμενους μήνες αναμένεται να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη «μάχη» μεταξύ των ιστοσελίδων προσφορών και τον διαφημιζόμενων σε αυτές επιχειρήσεων αλλά το αποτέλεσμα φαίνεται, μέχρι στιγμής, να είναι θετικό για τον  πολύπαθο ‘Ελληνα καταναλωτή.