ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΣ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΤΟ Capital.gr ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΑΦΟΒΑ...
Αγαπητέ κ. Στούπα,
Σας στέλνω αυτή τη μάλλον απαισιόδοξη επιστολή όχι γιατί επιθυμώ να επιβαρύνω το ήδη αρνητικό κλίμα που επικρατεί γενικότερα, αλλά για να αναδείξω το μέγεθος της δυναμικής της τάσης για μη συμμόρφωση στα νέα δεδομένα.
Την προηγούμενη εβδομάδα κατέπλευσε στο λιμάνι το Βόλου το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη φετινή τουριστική περίοδο, με Άγγλους κατά κύριο λόγο τουρίστες. Η εικόνα που αντίκρυσαν αυτοί οι άνθρωποι, όταν αποφάσισαν να εξέλθουν του πλοίου, ήταν ένας σωρός από σκράπ (σκουριασμένα παλιοσίδερα) που μεταφορτώνονται, προκειμένου να μεταφερθούν σε χαλυβουργία της περιοχής και διάσπαρτα κοντεϊνερ. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι γιατί, για μία ακόμη χρονιά ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ) δεν κατόρθωσε να ολοκληρώσει τα έργα εμβάθυνσης της κεντρικής προβλήτας, αλλά κυρίως γιατί για δύο συνεχή χρόνια δεν κατέστη δυνατή η τοποθέτηση του υποσταθμού της ΔΕΗ για την ηλεκτροδότηση του νέου επιβατικού σταθμού του λιμανιού, που είναι έτοιμος εδώ και δύο χρόνια!
Αφού λοιπόν κατόρθωσαν να βγούν από το λιμάνι, όσοι επέλεξαν να μείνουν στην πόλη και να μην επιβιβαστούν σε λεωφορεία που θα τους πήγαιναν στα Μετέωρα, βρέθηκαν μπροστά σε εγκατελημένα κτήρια του ΟΛΒ και της περιφέρειας Θεσσαλίας, τα οποία έχουν καταλάβει παράνομοι μετανάστες, που είχαν απλώσει κιόλας τη μπουγάδα τους. Στη συνέχεια, ρωτώντας, λόγω της ελλιπούς σήμανσης, φθάσαν στην παραλία όπου και αναζήτησαν το τρενάκι του Πηλίου για το οποίο είχαν πληροφορηθεί από το internet. Εκείνο που δεν έγραφε το internet ήταν ότι το τρενάκι, επειδή το εκμεταλλεύεται ο ΟΣΕ, λειτουργεί μόνο Σαββατοκύριακα, ενώ το κρουαζιερόπλοιο είχε φθάσει Δευτέρα. Στη συνέχεια θέλησαν να επισκεφθούν το μουσείο της πόλης, αλλά ούτε αυτό κατέστη δυνατό, γιατί το μουσείο της πόλης είναι κλειστό ΚΑΘΕ Δευτέρα!
Αυτή λοιπόν είναι η νέα αντιμετώπιση των επισκεπτών σε μια πόλη που μαστίζεται από ανεργία και από μια χρόνια αποβιομηχάνιση, χωρίς παράλληλα να δημιουργεί νέες αναπτυξιακές προοπτικές. Εφόσον έτσι λειτουργεί η ΒΑΡΙΑ βιομηχανία της χώρας στην περιοχή, είναι πστεύω εύκολο να καταλάβει ο καθένας ότι τα χειρότερα δεν τα έχουμε δει ακόμα.
Με εκτίμηση
Γιώργος Βλόντζος
Λέκτορας Τμήματος Φυτικής Παραγωγής & Αγροτικού Περιβάλλοντος Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
ΑΠΟ: Capital.gr
Σας στέλνω αυτή τη μάλλον απαισιόδοξη επιστολή όχι γιατί επιθυμώ να επιβαρύνω το ήδη αρνητικό κλίμα που επικρατεί γενικότερα, αλλά για να αναδείξω το μέγεθος της δυναμικής της τάσης για μη συμμόρφωση στα νέα δεδομένα.
Την προηγούμενη εβδομάδα κατέπλευσε στο λιμάνι το Βόλου το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη φετινή τουριστική περίοδο, με Άγγλους κατά κύριο λόγο τουρίστες. Η εικόνα που αντίκρυσαν αυτοί οι άνθρωποι, όταν αποφάσισαν να εξέλθουν του πλοίου, ήταν ένας σωρός από σκράπ (σκουριασμένα παλιοσίδερα) που μεταφορτώνονται, προκειμένου να μεταφερθούν σε χαλυβουργία της περιοχής και διάσπαρτα κοντεϊνερ. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι γιατί, για μία ακόμη χρονιά ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ) δεν κατόρθωσε να ολοκληρώσει τα έργα εμβάθυνσης της κεντρικής προβλήτας, αλλά κυρίως γιατί για δύο συνεχή χρόνια δεν κατέστη δυνατή η τοποθέτηση του υποσταθμού της ΔΕΗ για την ηλεκτροδότηση του νέου επιβατικού σταθμού του λιμανιού, που είναι έτοιμος εδώ και δύο χρόνια!
Αφού λοιπόν κατόρθωσαν να βγούν από το λιμάνι, όσοι επέλεξαν να μείνουν στην πόλη και να μην επιβιβαστούν σε λεωφορεία που θα τους πήγαιναν στα Μετέωρα, βρέθηκαν μπροστά σε εγκατελημένα κτήρια του ΟΛΒ και της περιφέρειας Θεσσαλίας, τα οποία έχουν καταλάβει παράνομοι μετανάστες, που είχαν απλώσει κιόλας τη μπουγάδα τους. Στη συνέχεια, ρωτώντας, λόγω της ελλιπούς σήμανσης, φθάσαν στην παραλία όπου και αναζήτησαν το τρενάκι του Πηλίου για το οποίο είχαν πληροφορηθεί από το internet. Εκείνο που δεν έγραφε το internet ήταν ότι το τρενάκι, επειδή το εκμεταλλεύεται ο ΟΣΕ, λειτουργεί μόνο Σαββατοκύριακα, ενώ το κρουαζιερόπλοιο είχε φθάσει Δευτέρα. Στη συνέχεια θέλησαν να επισκεφθούν το μουσείο της πόλης, αλλά ούτε αυτό κατέστη δυνατό, γιατί το μουσείο της πόλης είναι κλειστό ΚΑΘΕ Δευτέρα!
Αυτή λοιπόν είναι η νέα αντιμετώπιση των επισκεπτών σε μια πόλη που μαστίζεται από ανεργία και από μια χρόνια αποβιομηχάνιση, χωρίς παράλληλα να δημιουργεί νέες αναπτυξιακές προοπτικές. Εφόσον έτσι λειτουργεί η ΒΑΡΙΑ βιομηχανία της χώρας στην περιοχή, είναι πστεύω εύκολο να καταλάβει ο καθένας ότι τα χειρότερα δεν τα έχουμε δει ακόμα.
Με εκτίμηση
Γιώργος Βλόντζος
Λέκτορας Τμήματος Φυτικής Παραγωγής & Αγροτικού Περιβάλλοντος Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
ΑΠΟ: Capital.gr
ΒΛΕΠΕΤΕ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ...
ΑΝΩΝΥΜΟ BLOG VOLIOTAKI, ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΡΑΖΕΙ...??
ΑΠΟ: VOLIOTAKI