Το McArthurGlen Designer Outlet Athens στα Σπάτα θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας
Στις 2 Ιουνίου θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του εκπτωτικού χωριού McArthurGlen Designer Outlet Athens στα Σπάτα. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 100 εκατ. ευρώ στον χώρο του λιανεμπορίου που αναπτύσσει η McArthurGlen Group σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Bluehouse Development και θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας. Ήδη απασχολούνται περισσότερα από 200 άτομα για τη κατασκευή και ολοκλήρωση του McArthurGlen Designer Outlet Athens, η οποία ξεκίνησε το 2009.
Την αισιοδοξία του παρά την κρίση εξέφρασε ο...
γενικός διευθυντής της McArthurGlen Group, Γιάννης Κασιμάτης, στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, επισημαίνοντας ότι το εκπτωτικό χωριό θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς μόδας, εισάγοντας μια καινούργια φιλοσοφία αγορών. Συγκεκριμένα θα προσφέρει στους καταναλωτές επώνυμα ρούχα σε τιμές χαμηλότερες κατά 35 - 70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής, καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το δεύτερο χρόνο λειτουργίας του το εκπτωτικό χωριό αναμένεται να έχει τζίρο ύψους 100 εκατ. ευρώ. Ήδη η εταιρεία έχει μισθώσει πάνω από το 70% των καταστημάτων του McArthurGlen Designer Outlet Athens. Η απόσβεση της επένδυσης υπολογίζεται σε 10-12 χρόνια.
Το υπαίθριο, δύο επιπέδων εκπτωτικό χωριό εκτείνεται σε 21.000 τ.μ. Θα προσφέρει 100 καταστήματα ένδυσης, υπόδυσης, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού, 10 εστιατόρια και καφέ, καθώς και 2.000 θέσεις στάθμευσης. Όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα McArthurGlen Designer Outlets σε όλη την Ευρώπη, έτσι και στην Αθήνα, όλες οι μάρκες θα διαχειρίζονται τα καταστήματά τους, αλλά θα υποστηρίζονται από το McArthurGlen Retail Academy.
Όπως αναφέρθηκε από τους εκπροσώπους της εταιρείας, το McArthurGlen Designer Outlet Athens βρίσκεται σε απόσταση 30 λεπτών από το κέντρο της Αθήνας και κοντά στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Η τοποθεσία θεωρείται ιδανική για να προσελκύσει και τα 6 εκατ. τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα ετησίως, συμβάλλοντας έτσι στην ανάδειξη της περιοχής των Σπάτων σε τουριστικό προορισμό μέσα στο ευρύτερο λεκανοπέδιο Αττικής.
Από την πλευρά του ο κ. Γιάννης Γκάνος, εκ μέρους της Bluehouse Development, ανέφερε ότι «η κοινή προσπάθεια των δύο εταιρειών που ξεκίνησε το 2003, αποτελεί σήμερα την πρώτη σημαντική ξένη επένδυση που υλοποιείται στην Ελλάδα μετά την κρίση και ελπίζουμε να αποτελέσει το εφαλτήριο μίας νέας εποχής».
Τα McArthurGlen Designer Outlets είναι μέλος της McArthurGlen Group, ηγέτιδας στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών κέντρων στην Ευρώπη. Ο όμιλος απαρτίζεται από 19 κέντρα στην Ευρώπη το 1995. Τα 75 εκατομμύρια καταναλωτών που επισκέπτονται τα κέντρα κάθε χρόνο, προσελκύονται από τις χαμηλότερες τιμές κατά 35-70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής που ισχύουν όλο το χρόνο σε προϊόντα πολυτελείας, designer και high street μόδας. Το χαρτοφυλάκιο (portfolio) του ομίλου προσφέρει συνολικά 500.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικών χώρων. Σε αυτά θα προστεθούν ακόμη 100.000 τετραγωνικά μέτρα το 2011 στην Αθήνα και το 2012 στο Αμβούργο.
Την αισιοδοξία του παρά την κρίση εξέφρασε ο...
γενικός διευθυντής της McArthurGlen Group, Γιάννης Κασιμάτης, στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, επισημαίνοντας ότι το εκπτωτικό χωριό θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς μόδας, εισάγοντας μια καινούργια φιλοσοφία αγορών. Συγκεκριμένα θα προσφέρει στους καταναλωτές επώνυμα ρούχα σε τιμές χαμηλότερες κατά 35 - 70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής, καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το δεύτερο χρόνο λειτουργίας του το εκπτωτικό χωριό αναμένεται να έχει τζίρο ύψους 100 εκατ. ευρώ. Ήδη η εταιρεία έχει μισθώσει πάνω από το 70% των καταστημάτων του McArthurGlen Designer Outlet Athens. Η απόσβεση της επένδυσης υπολογίζεται σε 10-12 χρόνια.
Το υπαίθριο, δύο επιπέδων εκπτωτικό χωριό εκτείνεται σε 21.000 τ.μ. Θα προσφέρει 100 καταστήματα ένδυσης, υπόδυσης, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού, 10 εστιατόρια και καφέ, καθώς και 2.000 θέσεις στάθμευσης. Όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα McArthurGlen Designer Outlets σε όλη την Ευρώπη, έτσι και στην Αθήνα, όλες οι μάρκες θα διαχειρίζονται τα καταστήματά τους, αλλά θα υποστηρίζονται από το McArthurGlen Retail Academy.
Όπως αναφέρθηκε από τους εκπροσώπους της εταιρείας, το McArthurGlen Designer Outlet Athens βρίσκεται σε απόσταση 30 λεπτών από το κέντρο της Αθήνας και κοντά στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Η τοποθεσία θεωρείται ιδανική για να προσελκύσει και τα 6 εκατ. τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα ετησίως, συμβάλλοντας έτσι στην ανάδειξη της περιοχής των Σπάτων σε τουριστικό προορισμό μέσα στο ευρύτερο λεκανοπέδιο Αττικής.
Από την πλευρά του ο κ. Γιάννης Γκάνος, εκ μέρους της Bluehouse Development, ανέφερε ότι «η κοινή προσπάθεια των δύο εταιρειών που ξεκίνησε το 2003, αποτελεί σήμερα την πρώτη σημαντική ξένη επένδυση που υλοποιείται στην Ελλάδα μετά την κρίση και ελπίζουμε να αποτελέσει το εφαλτήριο μίας νέας εποχής».
Τα McArthurGlen Designer Outlets είναι μέλος της McArthurGlen Group, ηγέτιδας στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών κέντρων στην Ευρώπη. Ο όμιλος απαρτίζεται από 19 κέντρα στην Ευρώπη το 1995. Τα 75 εκατομμύρια καταναλωτών που επισκέπτονται τα κέντρα κάθε χρόνο, προσελκύονται από τις χαμηλότερες τιμές κατά 35-70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής που ισχύουν όλο το χρόνο σε προϊόντα πολυτελείας, designer και high street μόδας. Το χαρτοφυλάκιο (portfolio) του ομίλου προσφέρει συνολικά 500.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικών χώρων. Σε αυτά θα προστεθούν ακόμη 100.000 τετραγωνικά μέτρα το 2011 στην Αθήνα και το 2012 στο Αμβούργο.