Καλησπέρα voliotaki...
Σε παρακολουθώ εδώ και μήνες, αλλά εδώ και λίγο καιρό όταν διαβάζω άρθρα σου είναι λες και τα γράφει το γραφείο τύπου του μπέου..... Η χυδαιότητα σε όλο της το μεγαλείο!!! Βρίζεις τους Παναθηναικούς λες και δεν υπάρχουν Βολιώτες που να υποστηρίζουν αυτή την ομάδα!!!!!!!
Τα καραγκιοζιλίκια που γίναν σήμερα στο γήπεδο σου άρεσαν? Είσαι περήφανος σαν Βολιώτης??? Η ομάδα και οι οπαδοί έχουν αποκτήσει τη νοοτροπία του πιο ντροπιαστικού πέτσινου και αηδιαστικού συλλόγου στην Ελλάδα, του θρήνου που έχει τον κουραμπιέ για πρόεδρο!!!!! Ετσι ονειρευόσασταν τον Βόλο?
Δικαίωμά σας είναι να έχετε τέτοια θέση, αλλά πλέον δεν απευθύνεστε σε άτομα του δικού μου επιπέδου (όποιο και να είναι αυτό), αλλά σε κάφρους της ομάδας του μπέου του Βόλου!!!!
Πλέον μπορείτε να αλλάξετε και το όνομά σας σε olimpiakovoliotaki peiraios, για να εκφράζετε καλύτερα τα 2 φιλικά σε εσάς σωματεία!!!!!
Γιατί καταντήσατε έτσι? Τουλάχιστον ας μας το λέγατε ότι απευθύνεστε μόνο σε οπαδούς του Βόλου και του χοντρόπετσου Μαριδάκι, και όχι της Νικάρας, ώστε να μη χάνουμε το χρόνο μας στο blog σας....
Καληνύχτα
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Επιλέξαμε να σου απαντήσει ένα από τα VOLIOTAKI-α, που υποστηρίζουν τη ΝΙΚΑΡΑ και όχι τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΒΟΛΟΥ κι αυτό μπας και καταλάβεις:
Αν μας παρατηρούσες από την αρχή αγαπητέ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ, θα ήξερες ότι ήμασταν το ΜΟΝΟ BLOG που όταν έπρεπε τα χώσαμε και μάλιστα αγρίως στον ΑΧΙΛΛΕΑ ΜΠΕΟ και τώρα, που όλοι ξαφνικά τον "χτυπούν" σαν χταπόδι, ειδικά στην συγκυρία της περιπέτειας υγείας του πατέρα του, το ΜΟΝΟ BLOG που -όχι δεν τον υποστήριξε- δεν του επιτέθηκε κι αυτό, γιατί ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ αγαπητέ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ κάνουμε επίθεση, αφενός όταν κρίνουμε εμείς ότι πρέπει και αφετέρου σε ανθρώπους που βρίσκονται στο ΑΠΟΓΕΙΟ και όχι όταν τα πάντα πάνε στραβά στη ζωή τους. Έτσι συμπεριφερόμαστε και πολιτικά. Θυμάσαι να "χτυπήσαμε" ποτέ κάποιον πολιτικά "πεθαμένο"; ΠΟΤΕ...!! "ΧΤΥΠΑΜΕ" ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ. Και ο ΜΠΕΟΣ ηλίθιε όσο ισχυρός κι αν θέλει να το παίζει, έχει προβλήματα ο άνθρωπος, τόσο συναισθηματικά, με την υγεία του πατέρα του, όσο και νομικής φύσεως (αν έχεις καταλάβει τί ακριβώς παίζει).
ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ... ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...!!
Σαν ΝΙΚΙΩΤΗΣ που γράφω στο BLOG VOLIOTAKI δεν έχω κανένα παράπονο από τη στάση του blog προς την αγαπημένη μου ομάδα, που πίστεψέ με, αν μάθεις ποιός ΝΙΚΙΩΤΗΣ είμαι θα καραφλιάσεις.
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΝΙΚΙΩΤΗΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΑ, ΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ. ΕΣΥ ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΞΥΠΝΟΣ ΝΙΚΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΝΗΣΙΩΤΗΣ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΙΚΙΩΤΗΣ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΞΥΠΝΟΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΜΩΣ, ΤΟ BLOG VOLIOTAKI ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ (ΟΠΟΙΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ).
ΑΠΟ: ΝΙΚΙΩΤΙΚΟ VOLIOTAKI
Σε παρακολουθώ εδώ και μήνες, αλλά εδώ και λίγο καιρό όταν διαβάζω άρθρα σου είναι λες και τα γράφει το γραφείο τύπου του μπέου..... Η χυδαιότητα σε όλο της το μεγαλείο!!! Βρίζεις τους Παναθηναικούς λες και δεν υπάρχουν Βολιώτες που να υποστηρίζουν αυτή την ομάδα!!!!!!!
Τα καραγκιοζιλίκια που γίναν σήμερα στο γήπεδο σου άρεσαν? Είσαι περήφανος σαν Βολιώτης??? Η ομάδα και οι οπαδοί έχουν αποκτήσει τη νοοτροπία του πιο ντροπιαστικού πέτσινου και αηδιαστικού συλλόγου στην Ελλάδα, του θρήνου που έχει τον κουραμπιέ για πρόεδρο!!!!! Ετσι ονειρευόσασταν τον Βόλο?
Δικαίωμά σας είναι να έχετε τέτοια θέση, αλλά πλέον δεν απευθύνεστε σε άτομα του δικού μου επιπέδου (όποιο και να είναι αυτό), αλλά σε κάφρους της ομάδας του μπέου του Βόλου!!!!
Πλέον μπορείτε να αλλάξετε και το όνομά σας σε olimpiakovoliotaki peiraios, για να εκφράζετε καλύτερα τα 2 φιλικά σε εσάς σωματεία!!!!!
Γιατί καταντήσατε έτσι? Τουλάχιστον ας μας το λέγατε ότι απευθύνεστε μόνο σε οπαδούς του Βόλου και του χοντρόπετσου Μαριδάκι, και όχι της Νικάρας, ώστε να μη χάνουμε το χρόνο μας στο blog σας....
Καληνύχτα
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ BLOG VOLIOTAKI
Επιλέξαμε να σου απαντήσει ένα από τα VOLIOTAKI-α, που υποστηρίζουν τη ΝΙΚΑΡΑ και όχι τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΒΟΛΟΥ κι αυτό μπας και καταλάβεις:
Αν μας παρατηρούσες από την αρχή αγαπητέ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ, θα ήξερες ότι ήμασταν το ΜΟΝΟ BLOG που όταν έπρεπε τα χώσαμε και μάλιστα αγρίως στον ΑΧΙΛΛΕΑ ΜΠΕΟ και τώρα, που όλοι ξαφνικά τον "χτυπούν" σαν χταπόδι, ειδικά στην συγκυρία της περιπέτειας υγείας του πατέρα του, το ΜΟΝΟ BLOG που -όχι δεν τον υποστήριξε- δεν του επιτέθηκε κι αυτό, γιατί ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ αγαπητέ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ κάνουμε επίθεση, αφενός όταν κρίνουμε εμείς ότι πρέπει και αφετέρου σε ανθρώπους που βρίσκονται στο ΑΠΟΓΕΙΟ και όχι όταν τα πάντα πάνε στραβά στη ζωή τους. Έτσι συμπεριφερόμαστε και πολιτικά. Θυμάσαι να "χτυπήσαμε" ποτέ κάποιον πολιτικά "πεθαμένο"; ΠΟΤΕ...!! "ΧΤΥΠΑΜΕ" ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ. Και ο ΜΠΕΟΣ ηλίθιε όσο ισχυρός κι αν θέλει να το παίζει, έχει προβλήματα ο άνθρωπος, τόσο συναισθηματικά, με την υγεία του πατέρα του, όσο και νομικής φύσεως (αν έχεις καταλάβει τί ακριβώς παίζει).
ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ... ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ...!!
Σαν ΝΙΚΙΩΤΗΣ που γράφω στο BLOG VOLIOTAKI δεν έχω κανένα παράπονο από τη στάση του blog προς την αγαπημένη μου ομάδα, που πίστεψέ με, αν μάθεις ποιός ΝΙΚΙΩΤΗΣ είμαι θα καραφλιάσεις.
ΑΠΟ: ΝΙΚΙΩΤΙΚΟ VOLIOTAKI