Στην ιδιωτικοποίηση σαράντα αεροδρομίων της Ελλάδας, προχωρά η κυβέρνηση, που αναζητεί σύμβουλο αξιοποίησης τους. Μέσα στο 2011 θα έχει προχωρήσει η σχετική διαδικασία με στόχο την συγκέντρωση των 20 δισ. ευρώ. Εκτός ιδιωτικοποίησης θα μείνουν τα αεροδρόμια "Ελ. Βενιζέλος" και το νέο αεροδρόμιο που θα γίνει στο Καστέλι Χανίων.
Ο ιδιώτης επενδυτής θα αναλάβει τη διοίκηση, τη λειτουργία, τη διαχείριση, την επέκταση, την ανάπτυξη, τη συντήρηση και την εκμετάλλευση, αλλά η ιδιοκτησία θα παραμένει στο Δημόσιο.
Το επόμενο διάστημα θα είναι το καθοριστικό για την τύχη των δεκάδων μικρών και μεγάλων περιφερειακών Αεροδρομίων στην ελληνική επικράτεια με τις ηγεσίες των υπουργείων Οικονομίας και Υποδομών να αναζητούν τους τρόπους για την παραχώρησή τους καθώς από αυτό θα κριθεί και το επενδυτικό ενδιαφέρον, όπως αναφέρει η εφημερίδα "Ημερησία". Το σχέδιο μάλιστα προβλέπει την ίδρυση εταιρειών, στις οποίες το Δημόσιο θα εισφέρει τα αντίστοιχα δικαιώματα διαχείρισης και θα μπορούν να εισαχθούν και στο Χ.Α.
Ο ιδιώτης επενδυτής θα αναλάβει τη διοίκηση, τη λειτουργία, τη διαχείριση, την επέκταση, την ανάπτυξη, τη συντήρηση και την εκμετάλλευση, αλλά η ιδιοκτησία θα παραμένει στο Δημόσιο.
Το επόμενο διάστημα θα είναι το καθοριστικό για την τύχη των δεκάδων μικρών και μεγάλων περιφερειακών Αεροδρομίων στην ελληνική επικράτεια με τις ηγεσίες των υπουργείων Οικονομίας και Υποδομών να αναζητούν τους τρόπους για την παραχώρησή τους καθώς από αυτό θα κριθεί και το επενδυτικό ενδιαφέρον, όπως αναφέρει η εφημερίδα "Ημερησία". Το σχέδιο μάλιστα προβλέπει την ίδρυση εταιρειών, στις οποίες το Δημόσιο θα εισφέρει τα αντίστοιχα δικαιώματα διαχείρισης και θα μπορούν να εισαχθούν και στο Χ.Α.