Ο φίλος που έστειλε τα μήνυμα για το oxidiodia και το κίνημα για τα διόδια και τα νοσοκομεία ΠΡΟΦΑΝΩΣ κάνει πλάκα.
Τι κάνει και τι έχει κάνει αυτό το κίνημα για την πόλη του Βόλου; Μήπως ΤΙΠΟΤΑ;
Έχει ιδέα τι είναι οι atenistas και οι λοιποί -istas;
Βγαίνουν στους δρόμους, καθαρίζουν μέρη που ποτέ δεν καθάρισαν οι δήμοι και ασχολούνται με δημιουργικά πράγματα.
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Τι κάνει και τι έχει κάνει αυτό το κίνημα για την πόλη του Βόλου; Μήπως ΤΙΠΟΤΑ;
Έχει ιδέα τι είναι οι atenistas και οι λοιποί -istas;
Βγαίνουν στους δρόμους, καθαρίζουν μέρη που ποτέ δεν καθάρισαν οι δήμοι και ασχολούνται με δημιουργικά πράγματα.
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ