Γιατί ενώ όλοι ασχολούμαστε με τον Γκλέτσο δεν καθίσαμε να δούμε τις περίφημες συμβάσεις που υπέγραψαν οι εκάστοτε υπουργοί για μια σειρά από δημόσια έργα. Υπέγραψαν αποικιοκρατικές συμφωνίες υπέρ των εργολάβων και να το αποτέλεσμα.
Φτάσαμε στο σημείο κατασκευαστική εταιρεία να εισπράττει διόδια σε δρόμο ήδη φτιαγμένο προκειμένου με τα χρήματα αυτά να πάρει δάνειο για δρόμο σε άλλο σημείο της χώρας.
Για παράδειγμα, κάποιος που σήμερα μετακινείται στην Αθηνών – Λαμίας πληρώνει διόδια για την Ιόνια οδό, δηλαδή από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα που πιθανόν να μη χρειαστεί ποτέ να χρησιμοποιήσει. Για να μη μιλήσουμε για τους δρόμους καρμανιόλες που ενώ τα έργα έχουν παγώσει, τα διόδια εισπράττονται κανονικά και αυξάνονται με βάση τις συμβάσεις.