> Voliotaki: ΜΟΛΙΣ ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΜΟΛΙΣ ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΡΜΟΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ!!