Βέβαια και το νέο είδος που αγόρασα είχε έκπτωση αλλά ούτε λίγο ούτε πολύ έχασα 6€. Να πως: 15-9=6€ από το προϊόν, πουκάμισο που άλλαξα. Το νέο είδος έκανε 24€-9€, από το παλιό που πλήρωσα, 15€ αντί να πληρώσω 9€. Στην ουσία έχασα και στην έκπτωση-προσφορά που είχε το νέο προϊόν που αγόρασα και ήταν 10€.
Στις διαμαρτυρίες, όχι μόνο στις δικιές μου, αλλά και των άλλων πελατών που έτυχαν, των «ίδιων προσφορών» η απάντηση των υπαλλήλων ήταν η ιδία στερεοτύπη φράση -που αναγράφετε και στην απόδειξη όπως διαπιστώσαμε αργότερα: «αλλαγές γίνονται εντός 20 ημερών με τις εκάστοτε ισχύουσες τιμές».
Και ρωτώ, όχι μόνο εγώ,
1) αν σημερινές τιμές ήταν πιο αυξημένες λόγο ΦΠΑ θα ίσχυε η πιο πάνω φράση;
2) γιατί δεν αναγράφεται η πιο πάνω φράση σε ευκρινή σημεία μέσα στο κατάστημα και πρέπει να πληρώσω πρώτα για να το μάθω;
3) άλλες αλυσίδες καταστημάτων γιατί δέχονται την τιμή αγοράς και όχι την ‘ισχύουσα,’ γιατί δεν δίνουν κάρτα αλλαγής στον αγοραστή για να διευκρινιστεί η ημέρα και η τιμή αγοράς;
4) αν αγοράσω κάτι με τιμή προσφοράς και το αλλάξω όταν λήξη η προσφορά η τιμή αλλαγής θα είναι η μεγαλύτερη;
5) είναι νόμιμη η τιμολόγηση αυτή, ή οι αρμόδιες αρχές πρέπει να ελέγξουν τον τρόπο παραπλάνησης των καταναλωτών;
6) αφου ακολουθούν αυτή την πολιτική, γιατί δεν περιμένουν λίγες ημέρες πριν αρχίσουν τις προσφορές τους, αφού γνωρίζουν πως τις πρώτες εργάσιμες ημέρες γίνονται αλλαγές από δώρα;
Να δούμε θα απαντήσει κανένας αρμόδιος ή αναρμόδιος. Και βέβαια οι πωλητές και οι υπόλοιποι υπάλληλοι δεν φταίνε σε τίποτα.
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΤΟΣΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ, ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΑΥΞΩΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΩΡΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΗΣ!!
ΑΠΟ: VOLIOTAKI