> Voliotaki: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Σας γράφω για να σας πω τον <πόνο> μου, επειδή εσείς διαθέτετε την δική σας δυνατή φωνή, ίσως να ακουστεί και πιο πάνω και παραπέρα. Πήγα σήμερα στο GLOU να αλλάξω ένα πουκάμισο που μου είχαν κάνει δώρο την πρωτοχρονιά. Το είχαν αγοράσει οι φίλοι μου πριν την πρωτοχρονιά και η τιμή του ήταν 15€ (παρά κάτι). Σήμερα που πήγα για την αλλαγή λόγω προσφοράς είχε 10€ (παρά κάτι). Και φυσικά η διαφορά που πλήρωσα για την αγορά του νέου προϊόντος, γιατί δεν βρήκα στο ίδιο είδος αυτό που ήθελα, υπολογίστηκε με την νέα μειωμένη τιμή.

Βέβαια και το νέο είδος που αγόρασα είχε έκπτωση αλλά ούτε λίγο ούτε πολύ έχασα 6€. Να πως: 15-9=6€ από το προϊόν, πουκάμισο που άλλαξα. Το νέο είδος έκανε 24€-9€, από το παλιό που πλήρωσα, 15€ αντί να πληρώσω 9€. Στην ουσία έχασα και στην έκπτωση-προσφορά που είχε το νέο προϊόν που αγόρασα και ήταν 10€.

Στις διαμαρτυρίες, όχι μόνο στις δικιές μου, αλλά και των άλλων πελατών που έτυχαν, των «ίδιων προσφορών» η απάντηση των υπαλλήλων ήταν η ιδία στερεοτύπη φράση -που αναγράφετε και στην απόδειξη όπως διαπιστώσαμε αργότερα: «αλλαγές γίνονται εντός 20 ημερών με τις εκάστοτε ισχύουσες τιμές».

Και ρωτώ, όχι μόνο εγώ,

1) αν σημερινές τιμές ήταν πιο αυξημένες λόγο ΦΠΑ θα ίσχυε η πιο πάνω φράση;

2) γιατί δεν αναγράφεται η πιο πάνω φράση σε ευκρινή σημεία μέσα στο κατάστημα και πρέπει να πληρώσω πρώτα για να το μάθω;

3) άλλες αλυσίδες καταστημάτων γιατί δέχονται την τιμή αγοράς και όχι την  ‘ισχύουσα,’ γιατί δεν δίνουν κάρτα αλλαγής στον αγοραστή για να διευκρινιστεί η ημέρα και η τιμή αγοράς;

4) αν αγοράσω κάτι με τιμή προσφοράς και το αλλάξω όταν λήξη η προσφορά η τιμή αλλαγής θα είναι η μεγαλύτερη;

5) είναι νόμιμη η τιμολόγηση αυτή, ή οι αρμόδιες αρχές πρέπει να ελέγξουν τον τρόπο παραπλάνησης των καταναλωτών;

6) αφου ακολουθούν αυτή την πολιτική, γιατί δεν περιμένουν λίγες ημέρες πριν αρχίσουν τις προσφορές τους, αφού γνωρίζουν πως τις πρώτες εργάσιμες ημέρες γίνονται αλλαγές από δώρα;

Να δούμε θα απαντήσει κανένας αρμόδιος ή αναρμόδιος. Και βέβαια οι πωλητές και οι υπόλοιποι υπάλληλοι δεν φταίνε σε τίποτα.


ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΤΟΣΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ, ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΑΥΞΩΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΩΡΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΗΣ!!

ΑΠΟ: VOLIOTAKI