> Voliotaki: ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΙΣΟΦΑΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΙΣΟΦΑΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ

Την ώρα που η κυβέρνηση μελετά την κατάργηση επιδομάτων στο δημόσιο τομέα και θα καλέσει το επόμενο διάστημα τη βουλή να ψηφίσει επ’ αυτού οι 300 πρόλαβαν να τακτοποιήσουν τα του οίκου τους υπερψηφίζοντας τις αποδοχές τους με το σύνολο των επιδομάτων που λαμβάνουν τα τελευταία χρόνια.
Οι βουλευτές αμείβονται έξτρα για:
Συμμετοχή στα θερινά τμήματα της βουλής.
Οργάνωση γραφείου.
Έξοδα κίνησης.
Συνεδριάσεις κοινοβουλευτικών επιτροπών.

 
Σκυλλάκος (ΚΚΕ): Είναι υποχρέωση των βουλευτών, είναι έργο τους και δεν θα πρέπει η συμμετοχή σε επιτροπές να είναι αμειβόμενες.

Λεβέντης (ανεξάρτητος): Εφ’ όσον υπάρχει βουλευτική αποζημίωση η συμμετοχή  δεν θα πρέπει να είναι αμειβόμενη.


Λαφαζάνης (ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ): Να κοπούν τα επιδόματα και να γίνει εξορθολογισμός της βουλευτικής αποζημίωσης. Να πάμε σε εύλογη, δικαία, διαφανέστατη και γνωστή στον Ελληνικό λαό αποζημίωση.


Αϊβαλιώτης (ΛΑ.Ο.Σ): Όση μείωση και να κάνουμε είναι σταγόνα στον ωκεανό στη σπατάλη των υπουργείων, των παρατρεχάμενων, των συμβούλων και όλων των υπολοίπων.

Πετσάλνικος (ΠΑΣΟΚ- Πρόεδρος της Βουλής): Έχετε υπολογίσει πόσο κοστίζει η λειτουργία και τα έξοδα γραφείου; Θα σας πω εξ ιδίας πείρας. Δεν πέφτει κάτω από 1.500€ το μήνα. 25 χρόνια βουλευτής και δεν μπόρεσα να μαζέψω 100.000€ να αγοράσω γραφείο και είμαι στο ενοίκιο.

Εγώ (Μισθοσυντήρητος): Πατέρες του Έθνους, παίρνω 1.500 € το μήνα. Δίνω 300€ για το δάνειο σπιτιού (Πετσάλνικε δεν είμαι ανήμπορος σαν και σένα).  Έχω δυο παιδιά και δίνω, γαμώ την παραπαιδεία σας,  580€ για φροντιστήρια (τ’ ακούς Διαμαντομπίντελμπεργκ), για τα οποία παίρνω αποδείξεις για 240€ (τ’ ακούς Παπακωνσταντίνου), από τους δασκάλους των παιδιών μου, επειδή γαμώ το φιλότιμό μου τόσα εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημά μου, ένεκα της διαπλοκής σας με τους φροντιστές της παραπαιδείας.
Φως, νερό, τηλέφωνο 200€ (και σκόντο κάνω).
Κοινόχρηστα – θέρμανση -ασφάλειες –τέλη- καύσιμα- έξοδα  -εισιτήρια  και λοιπά γαμησιάτικα βάλτε όσα € θέλετε.
 ΠΟΣΑ ΜΕΝΟΥΝ; 
Κ α ι   σ ε ι ς   γ α μ ώ   τα  υ π ο υ ρ γ ε ί α  σ α ς  και τον Προβόπουλό σας θέλετε να μου κάνετε μείωση μισθού και περικοπή επιδομάτων για τις μαλακίες των ανίκανων, των μιζαδόρων, των κομπιναδόρων, των κουμπάρων της ρεμούλας και της αρπαχτής;
ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΟΥ ΘΕΛΕΤΕ NA MAΣ ΠΕΘΑΝΕΤΕ;
Ούτε στα επείγοντα των νοσοκομείων δεν θα μπορούμε να πάμε πια, αφού αυτός ο ανεκδιήγητος και βλάξ ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ έχει βάλει γενική είσοδο 3 €, επειδή κάποιοι του είπανε ότι με τα τρία κλείνεις τρύπες.
…………………………….

Ο προϋπολογισμός  τους τελικά ψηφίστηκε   από:
ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ.                                                  
Καταψηφίστηκε από το ΚΚΕ, ενώ 
ΣΥΡΙΖΑ και Ανεξάρτητοι ψήφισαν παρόν.     


  Το μόνο που έχω να πω στον καθένα  από τους Πατέρες χωριστά,
έτσι όπως έχουμε γίνει τώρα εν μέσω κρίσεως είναι:

ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΑΤΕΡΑ