> Voliotaki: Η απάντηση του ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΗ στο VOLIOTAKI

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Η απάντηση του ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΗ στο VOLIOTAKI

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΠΡΟΚΛΗΣΗ
           
Προς το γνωστό – άγνωστο VOLIOTAKI και τους τρομαγμένους συκοφάντες πολιτικούς μου αντιπάλους.

Σεβόμενος τους Αλμυριώτες κι όχι εσάς επικοινωνώ μαζί σας για πρώτη και τελευταία φορά για ν’ απαντήσω στα εκβιαστικά και συκοφαντικά κείμενά σας.

Σας γνωρίζω λοιπόν ότι η κ. Μαριάννα Κοντούλη χωρίς να επικοινωνήσει μαζί μου με το υπ’ αριθμ. 1707/9-9-2004 δικαστικό (καθαρά) πληρεξούσιο του Συμβολαιογράφου Αθηνών Κωνσταντίνου Δέδε, προφανώς καθ’ υπόδειξη κάποιου κοινού γνωστού, μου έδινε την εντολή ν’ ασκήσω αναίρεση κατά του υπ’ αριθμ. 193/2004 βουλεύματος του Συμβουλίου Εφετών Λαρίσης με το οποίο αυτή, άλλοι και δύο πελάτες μου, παραπέμπονταν να δικασθεί στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων για απάτη σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου. 

Του πληρεξουσίου όμως αυτού δεν έκαμα χρήση και γιατί δεν επιτρέπονταν απ’ το Νόμο αναίρεση κατά του βουλεύματος και γιατί τα «δικονομικά συμφέροντα» των δύο πελατών μου στην υπόθεση αυτή συγκρούονταν εν μέρει με τα συμφέροντα της κ. Κοντούλη και δεν μπορούσε να υπάρξει κοινή υπερασπιστική γραμμή. Δηλαδή αρνήθηκα να είμαι δικηγόρος της και αυτό ήταν και δικαίωμά μου αλλά και υποχρέωσή μου απέναντι στους πελάτες μου. Το ίδιο έπραξα κα το 2007 δηλαδή αρνήθηκα να την υπερασπισθώ στο Τριμελές Εφετείο Λαρίσης όταν δικάσθηκε η υπόθεση και γι’ αυτό την εκπροσώπησε δικηγόρος της απ’ την Αθήνα.

Απαντώ λοιπόν στα ερώτημά σας:  
α) Δεν γνωρίζω και δεν μ’ ενδιαφέρει αν η κ. Κοντούλη ήταν το 2003 ή είναι σήμερα εξαφανισμένη, γιατί δεν δέχθηκα να είμαι δικηγόρος της και δεν έκαμα χρήση του δικαστικού πληρεξουσίου της.
Για το πώς υπεγράφη το πληρεξούσιο ρωτήστε τον συντάξαντα Συμβολαιογράφο.

β) Δεν εκκρεμεί καμμιά κατηγορία σε βάρος μου για την υπόθεση αυτή και πείτε του τρομαγμένου, συκοφάντη πληροφοριοδότη σας να δει την δικογραφία στον ανακριτή.

γ) Δεν μου απαγγέλθηκε καμμιά κατηγορία και δεν απολογήθηκα ποτέ. Ως δήθεν πληρεξούσιος δικηγόρος της κλήθηκα να καταθέσω τι γνωρίζω.  
Προσκαλώ λοιπόν και προκαλώ και σας και τους συκοφάντες πληροφοριοδότες σας να πετάξετε την πρόστυχη μάσκα της ανωνυμίας και να ‘ρθείτε να συζητήσουμε δημόσια και επώνυμα.

Στα 62 χρόνια της ζωής μου και τα 38 της μαχόμενης δικηγορίας μου δεν υπήρξε κανένα ψεγάδι και κέρδισα την εκτίμηση του κόσμου και του δικαστικού σώματος με την ευθύτητα και ακεραιότητα του χαρακτήρα μου. Δεν υπήρξα ποτέ «ανθρωπάκι» και δεν υπέκυψα σ’ εκβιασμούς. Αν λοιπόν σκοπός σας είναι ο εκβιασμός μου σας πληροφορώ ότι κτυπήσατε λάθος πόρτα. 

Οι Αλμυριώτες γνωρίζουν την διάφανη οικογενειακή, επαγγελματική και πολιτική μου πορεία και δεν πρόκειται να επηρεασθούν από τα ανώνυμα συκοφαντικά και εκβιαστικά κείμενά σας.  

Και μόνον το ότι αυτά βλέπουν το φως της δημοσιότητας παραμονή των εκλογών καταλαβαίνουν τα κίνητρα, τις προθέσεις σας και τους λασπολόγους, πολιτικούς μου αντιπάλους. Τους λυπάμαι γιατί το μόνο που ξέρουν είναι να ρίχνουν λάσπη. Η αλητεία περίσσεψε.

Αυτή είναι η απάντησή μου πρώτη και τελευταία και δεν θα σας ακολουθήσω στον κατήφορό σας.

Οι κουκουλοφόροι καταδότες της κατοχής δεν έχουν θέση στη Δημοκρατία μας! 

ΑΠΟ: ΧΡΗΣΤΟ ΒΟΥΛΓΑΡΗ, ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΛΜΥΡΟΥ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ