> Voliotaki: "Είμαι μάχιμος στρατιώτης της ΝΔ"...

Τρίτη 18 Απριλίου 2017

"Είμαι μάχιμος στρατιώτης της ΝΔ"...

Το παρασκήνιο της ρήξης με την Παπακώστα - Φλέρταρε για δεύτερη φορά με τη διαγραφή η βουλευτής της ΝΔ
H Παπακώστα για το «ξήλωμά» 
της, προς χάριν του Άδωνη...

Λίγη ώρα μετά το "ξήλωμα" της από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, η κυρία Παπακώστα έδωσε την δική της απάντηση, μέσω Facebook.

Οπως γράφει:

«Σχετικά με την απόφαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας για την αντικατάστασή μου από την θέση της αναπληρώτριας Τομεάρχη Υγείας, δηλώνω πως είμαι πάντοτε στην διάθεσή του, τις αποφάσεις του οποίου σέβομαι.

Είμαι και παραμένω μάχιμος στρατιώτης κάτω από την σημαία της Νέας Δημοκρατίας από την αρχή και δίχως αμφιταλαντεύσεις. Ανήκω σε μία μεγάλη ιστορική παράταξη, η οποία είναι η ελπίδα των Ελλήνων, την οποία υπηρετώ με γνώμονα το συμφέρον της Πατρίδας και της Ελληνικής κοινωνίας σε άγριους καιρούς.

Εύχομαι καλή επιτυχία στον κ. Ιάσωνα Φωτήλα».