> Voliotaki: Χρυσόγονος: Δεν μετανιώνω για την δήλωση για Καρανίκα...

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Χρυσόγονος: Δεν μετανιώνω για την δήλωση για Καρανίκα...

Χρυσόγονος στο «Ακραίως»: Δεν έχω αγωνία για εαυτό μου - Δεν μετανιώνω για την δήλωση για Καρανίκα και Νοτοπούλου
...και Νοτοπούλου...

Αμετακίνητος στη δήλωσή του για την ''συμβουλευτική του Αλεξη Τσίπρα από τους Καρανίκα και Νοτοπούλου'' δήλωσε στο ''Ακραίως'' και τον Τάκη Χατζή ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Χρυσόγονος.

'Οπως δήλωσε:

Αγωνία για τον εαυτό μου δεν έχω καμία. Οι φιλοδοξίες που είχα ήταν για καριέρα πανεπιστημιακή και νομική.
Εχω αγωνία για τον τόπο και τους ανθρώπους. 

Εχω αγωνία για τους νέους μας, έχω αγωνία για τον Ελληνισμό που αργοπεθαίνει. 

Υπάρχει μια κατάσταση που, αν συνεχιστεί, θα οδηγήσει στην χρεοκοπία και στην αποψίλωση της χώρας. Αυτή την κατάσταση θα την αντιστρέψουμε με σχέδιο.

Σε σχέση με την δήλωσή του για τους συμβούλους του πρωθυπουργού Νίκο Καρανίκα και Κατερίνα Νοτοπούλου υπογράμμισε ότι ''αδίκως δημιουργήθηκε τόσος θόρυβος. 

Δεν εξέφρασα παράπονο. Απήντησα για γεγονότα που είναι γνωστά. 

Ο κ. Καρανίκας είναι σύμβουλος στρατηγικού είναι γνωστό και το πότε έγινε η Ευρωομάδα. 

Για γεγονότα ρωτήθηκα και σε γεγονότα απάντησα. Τα περαιτέρω σχόλια δίνουν τροφή σε εσωκομματική εσωστρέφεια''.

Την ίδια στιγμή, υπογράμμισε ότι ''είναι δεδομένο ότι εκλέχτηκα από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το να είσαι βουλευτής δεν σημαίνει ότι έχεις υποχρέωση σιωπής και να αποκρύπτεις τις απόψεις σου.

Αν έρχομουν σε αντίθεση με την συνείδησή του θα παραιτούμουν. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καταστατικό. Με αυτούς τους όρους προχώρησα''. 

newpost.gr