> Voliotaki: ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ: "Πώς θα διηγηθώ αυτή την ιστορία στα παιδιά μου;"

Κυριακή 14 Μαΐου 2017

ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ: "Πώς θα διηγηθώ αυτή την ιστορία στα παιδιά μου;"

Κώστας Μήτρογλου και Ανδρέας Σάμαρης είχαν κάθε λόγο να είναι χαρούμενοι για την κατάκτηση του 36ου τίτλου στην ιστορία της Μπενφίκα και τέταρτου συνεχόμενου, κάτι που οι «αετοί» της Λισαβόνας καταφέρουν για πρώτη φορά στα 113 χρόνια διαδρομή τους.

Ο Μήτρογλου, πρώτος σκόρερ της ομάδας με 15 γκολ, είπε πως δεν ξέρει πώς να μεταφέρει στα παιδιά του τα επόμενα χρόνια, αυτά τα συναισθήματα που βίωσε με το κορυφαίο επίτευγμα της κατάκτησης του τίτλου.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα και τους οπαδούς, πολύ χαρούμενος με αυτή την ιστορική στιγμή.

Δεν ξέρω πως θα μπορέσω να διηγηθώ αυτή την ιστορία στα παιδιά, είναι πολύ όμορφη και θα πρέπει να σκεφτώ πάρα πολύ σκληρά για το πώς θα ξεκινήσω», είπε ο Ελληνας επιθετικός.

«Ήταν η καλύτερη σεζόν μου, έκανα τη δουλειά μου, αλλά τα καταφέραμε και χάρη στην εξαιρετική αμυντική δουλειά» πρόσθεσε.

Ο Ανδρέας Σάμαρης, θα έχει να διηγείται με την σειρά του, μία ιστορία που δεν θα ξεχάσει.

«Έχουμε δείξει ότι κερδίσαμε αυτό το τρόπαιο με σκληρή δουλειά και αφοσίωση, ανεξάρτητα από την κριτική, ποτέ δεν χαμηλώσαμε το κεφάλι, όταν κοιτάζαμε το στόχο,» τόνισε ο Ελληνας μέσος, σημειώνοντας ότι πλέον η Μπενφίκα έχει πολλούς οπαδούς στην Ελλάδας.

«Αυτή την ιστορία θα την διηγηθώ στα παιδιά μου, στα παιδιά των φίλων μου, η Μπενφίκα έχει κερδίσει πολλούς φιλάθλους στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

Σήμερα (σ.σ: χθες) ήταν μαζί του εδώ, ο γιος του καλύτερού μου φίλου, που υποστηρίζει την Μπενφίκα, είναι ήδη φίλαθλός της. Είμαι πολύ χαρούμενος».