> Voliotaki: ΜΕΛΑΝΣΟΝ: Εγώ δεν είμαι ΤΣΙΠΡΑΣ...

Τρίτη 18 Απριλίου 2017

ΜΕΛΑΝΣΟΝ: Εγώ δεν είμαι ΤΣΙΠΡΑΣ...

Αποτέλεσμα εικόνας για μελανσον

«Εγώ δεν είμαι ο Αλέξης Τσίπρας,

δεν διαπραγματεύομαι 17 ώρες με ανθρώπους που με προσβάλλουν» απάντησε ο υποψήφιος της ριζοσπαστικής Αριστεράς στις γαλλικές προεδρικές εκλογές, Ζαν - Λουκ Μελανσόν, σε ερώτηση σχετικά με τη δέσμευση του να επαναδιαπραγματευθεί τις καταστατικές συνθήκες της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Απαντώντας σε ερωτήσεις πολιτών, σε εκδήλωση που διοργάνωσε η γαλλική εφημερίδα Le Parisien, o Μελανσόν ρωτήθηκε επίσης για την πιθανότητα σύγκρουσης με τη Γερμανία σε περίπτωση που ο Μελανσόν εκλεγεί και ζητήσει επαναδιαπραγμάτευση των κανόνων της Ε.Ε. 

«Οι Γερμανοί δεν έχουν δει ποτέ απέναντί τους μια Γαλλία η οποία να τους λέει όχι», απάντησε ο υποψήφιος πρόεδρος, του οποίου τα δημοσκοπικά ποσοστά έχουν αυξηθεί τις τελευταίες εβδομάδες, δίνοντάς του ελπίδες για συμμετοχή στον β' γύρο των εκλογών, στις 7 Μαΐου.

«Εγώ δεν μιλώ 17 ώρες με κάποιον που με προσβάλλει! Εγώ εκπροσωπώ τη Γαλλία!» πρόσθεσε ο αριστερός υποψήφιος πρόεδρος της χώρας, αναφερόμενος ξανά στη διαπραγμάτευση του Αλέξη Τσίπρα το 2015.