> Voliotaki: Απάντηση Τάσου Γ. Καπουρνιώτη

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Απάντηση Τάσου Γ. Καπουρνιώτη

Τάσος Γ. Καπουρνιώτης
Αρχιτέκτονας

Ευχαριστώ την κ. Ηλιδάκη Μάγδα Προϊσταμένη του τμήματος Ασφάλειας & Υγείας στην Εργασία Μαγνησίας, που ασχολήθηκε με την επιστολή μου, άλλωστε αυτό συμβαδίζει με το πνεύμα της επιστολής.
Κάθε φορά που γράφω το κάνω για να μεταφέρω την προσωπική μου άποψη σε ερεθίσματα που συναντώ καθημερινά.

Οι παρατηρήσεις μου είναι γενικές και σκοπός τους, στην περίπτωση που ευσταθούν, η συνεισφορά μου στον καλύτερο τρόπο ζωής.
Συμφωνώ λοιπόν απόλυτα στον ρόλο που παίζει στην κοινωνία η Υπηρεσία της οποίας προΐσταται η κ. Ηλιδάκη.
Δεν ανέφερα ότι πρέπει να διαπραγματεύεται η ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων, το αντίθετο είμαι υπέρ της τήρησης ακόμη και συμπλήρωσης – εκσυγχρονισμού της  υπάρχουσας Νομοθεσίας.
Οι ενστάσεις μου αφορούσαν τον τρόπο εφαρμογής του ελέγχου και των συνεπειών εξ αυτού.
Επίσης αναφέρθηκα στην ανάγκη γενίκευσης των ελέγχων στις πάσης φύσεως εργασίες, εκτός της κατασκευής.
ΝΑΙ συμφωνώ πως στην συγκεκριμένη οικοδομή είχαν γίνει φάουλ, πολλά, το ανέφερα άλλωστε, διαφώνησα όμως και διαφωνώ στον τρόπο με τον οποίο έγινε ο έλεγχος και στις πιθανές μονομερείς μη αναγκαίες συνέπειες εξ αυτού.
Για άλλη μια φορά θα Ευχαριστήσω για την απάντηση, η άποψη μου επί του θέματος (θα παρακαλούσα να διαβαστεί χωρίς προκαταλήψεις το κείμενο της επιστολής) δεν απέπνεε  θυμό, το αντίθετο.
Επιθυμία μου είναι, σε όλες τις εκδηλώσεις που αφορούν την εργασία, η εξασφάλιση της ασφάλειας των οποιωνδήποτε εργαζομένων.
Νομίζω λοιπόν πως αυτό δεν επιτυγχάνεται με την υπερβολή και την τιμωρία αλλά με την διάθεση για συνεργασία από αμφότερους τους συντελεστές.
Γενικά είναι γεγονός πως από τις κοινωνίες μας στον τομέα της ασφάλειας και υγείας των εργαζομένων γενικά, λείπει η πραγματική εκπαίδευση, η γνώση και το σπουδαιότερο η επαγγελματική πιστοποίηση- κατοχύρωση των εμπλεκόμενων ειδικοτήτων.

Τάσος Γ. Καπουρνιώτης
Αρχιτέκτονας