> Voliotaki: ΔΗΛΩΣΗ-ΣΟΚ: «Έχω επιλέξει να καώ μετά θάνατον! Την στάχτη μου θέλω να την…» (ΒΙΝΤΕΟ)

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΔΗΛΩΣΗ-ΣΟΚ: «Έχω επιλέξει να καώ μετά θάνατον! Την στάχτη μου θέλω να την…» (ΒΙΝΤΕΟ)

«Έχω ήδη αφήσει τα χρήματα και θέλω να γίνει μια γιορτή και να έρθει ο κόσμος να διασκεδάσει».
Στην εκπομπή “Σπίτι μου σπιτάκι μου” παραχώρησε συνέντευξη ο Σπύρος Μπιμπίλας, ο οποίος αποκάλυψε πως έχει αποφασίσει, όταν πεθάνει, να καεί αντί να ταφεί. Επίσης, έχει αφήσει ήδη τα χρήματα για το τραπέζι και τόνισε πως θέλει να γίνει μια γιορτή μετά την καύση του για να διασκεδάσουν οι φίλοι και γνωστοί του.
«Δεν πιστεύω καθόλου στον θεό. Δεν πιστεύω σε τίποτα απ’ όλα αυτά, δεν τα έχω καμία ανάγκη και είμαι πάρα πολύ ευτυχής που δεν έχω από πάνω μου το θρησκευτικό συναίσθημα από πάνω μου σαν φόβητρο. Έχω επιλέξει να καώ μετά θάνατον. Εγώ το έχω αφήσει εγγράφως, παρά το ότι έχουμε οικογενειακό τάφο, θέλω να καώ και τη στάχτη μου να την πάρουν οι άνθρωποι που έχω εγώ επιλέξει και αν δεν την θέλουν, να πάνε να την αφήσουν εκεί που θέλω. Έχω αφήσει και χρήματα για το τραπέζι που θα γίνει όταν θα φύγω από τη ζωή. Δεν θέλω κανενός είδους κηδεία, παρά μόνο μια γιορτή, αφού καώ. Θέλω να γίνει μια γιορτή και να έρθει ο κόσμος να διασκεδάσει για έναν άνθρωπο που έζησε πολύ ευτυχισμένος», είπε ο Σπύρος Μπιμπίλας.