> Voliotaki: Γαϊτάνος: Όσοι κάνουν σάτιρα είναι αντίχριστοι, είναι άθεοι

Κυριακή 1 Μαΐου 2016

Γαϊτάνος: Όσοι κάνουν σάτιρα είναι αντίχριστοι, είναι άθεοι

Όπως και να το κάνουμε, ο Πέτρος Γαϊτάνος είναι από τα πρόσωπα που έρχονται στο νου μας κάθε φορά που έρχεται η περίοδος του Πάσχα. 
Ο δημοφιλής αοιδός μίλησε στο περιοδικό Down Town για περιστατικά από την ζωή του, αλλά και για την σάτιρα που του ασκείται από τους Ράδιο Αρβύλα.
Για το περιστατικό με την θαυμάστρια που είχε συγκλονίσει:
«Μια κοπέλα που είχα συναντήσει μόνο μία φορά έκανε απόπειρα αυτοκτονίας έξω από την πόρτα μου. Ευτυχώς την προλάβαμε, γιατί γάβγιζε το σκυλί που είχα μέσα στο σπίτι μου. 
Βγήκε, λοιπόν, η αδερφή μου έξω και ανακάλυψε ότι η κοπέλα είχε πάρει χάπια και είχε αφήσει ένα σημείωμα. Εγώ έλειπα, ήμουν στο στούντιο και ηχογραφούσα.»
Σχετικά με τον αν είχε τύψεις σε περίπτωση που η γυναίκα κατέληγε: «Για κάποιον που είναι διάσημος και τον ξέρουν εκατομμύρια άνθρωποι συμβαίνουν χιλιάδες πράγματα γύρω από αυτόν. Δεν μπορεί η ψυχολογία του να λειτουργεί γύρω από τον καθένα.»
Έντονη ήταν και η απάντησή του στην σάτιρα των «Ράδιο Αρβύλα»:
«Δεν έχω ιδέα και ούτε με ενδιαφέρει να τα δω αυτά (τα βίντεο). Όλα αυτά είναι γύρω από το κακό. Λείπει το αγαθό.
Η πλάκα πολλές φορές είναι ο πολύ πονηρός τρόπος για να περάσει το πονηρό. Δεν το πιστεύω μόνο εγώ, αλλά και οι άγιοι της Εκκλησίας μας. 
Αυτό είναι μια πτωτική αμαρτωλή κατάσταση, την οποία κάποιοι άνθρωποι δικαιολογούν χαριεντιζόμενοι γύρω από τη διάθεσή τους να μην ενταχθούν στο αγαθό. Το γέλιο προκύπτει γελοιοποιώντας έναν άνθρωπο που μιλάει για τον Θεό; 
Ή που μπορεί να κάνει τη δουλειά του τραγουδώντας; Παίρνεις έναν διάσημο άνθρωπο και τον γελοιοποιείς; Από πότε η κοροϊδία και η γελοιοποίηση είναι κάτι καλό; 
Παρεμπιπτόντως, όμως, με τους φίλους μου κάνω πάρα πολύ χαβαλέ και πολλή πλάκα. Όμως όταν αυτό γίνεται δημοσίως και με πολύ πρόστυχο τρόπο, δεν συμφωνώ. 
Όσα, βεβαίως, έχω υπόψη μου, γιατί δεν έχω δει όλα τα στιγμιότυπα και δεν με ενδιαφέρουν. Πέρα από αυτό, θα δείτε ότι σχεδόν όλοι αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι κάνουν σάτιρα είναι αντίχριστοι. Είναι άθεοι. Δεν είναι υπέρ του Χριστού, είναι υπέρ του πονηρού.»
Για την τελευταία αμαρτία που έκανε:
«Καμιά φορά κρίνω. Και μόνος κριτής πρέπει να είναι ο Ιησούς Χριστός. Τελευταία φορά έκρινα μια φίλη μου, γιατί διαφωνώ με κάποια πράγματα που κάνετε εσείς οι γυναίκες. 
Και ας είναι μέρος της φύσης σας. Τότε γίνομαι πολύ ευθύς και μπορεί να πω κουβέντες έντονες.»