> Voliotaki: «Έχω βρεθεί στο κρεβάτι με οκτώ άνδρες!» – Η δήλωση πασίγνωστης Ελληνίδας που θα συζητηθεί!

Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

«Έχω βρεθεί στο κρεβάτι με οκτώ άνδρες!» – Η δήλωση πασίγνωστης Ελληνίδας που θα συζητηθεί!

Είναι πανέμορφη διάσημη Ελληνίδα και δεν διστάζει να μιλήσει ανοιχτά για τη σeξουαλική της ζωή. Σε παλιότερη συνέντευξή της στο «Πρώτο Θέμα» ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτική! Δείτε τι είχε δηλώσει:

Πότε έκανες πρώτη φορά έρωτα;

«Δεκαεπτάμισι ετών. Ήρθε πολύ φυσιολογικά μέσα από μία σχέση. Σε φυσιολογικά πλαίσια. Δεν έχω κάνει γενικότερα πολλές σχέσεις, αλλά όταν είμαι με τον σύντροφό μου, μου αρέσει να τα δίνω όλα».

Έχεις κάνει one night stand;

«Όχι, με την έννοια του να γνωρίσω κάποιον και να κάνω έρωτα το ίδιο βράδυ μαζί του. Έχω κάνει τέσσερες σοβαρές σχέσεις κι άλλες τέσσερις πιο χαλαρές».

Δηλαδή, έχεις βρεθεί σeξουαλικά με λιγότερους από δέκα άνδρες;

«Έχω βρεθεί σeξουαλικά με 8 άνδρες».

Έχεις πονέσει για έρωτες;

«Ναι, έχω βιώσει αυτό που λέμε «έπεσα στα πατώματα». Το έχω μετανιώσει όμως έκ των υστέρων».

Πρόκειται για την Έλλη Παπαγγελή.