> Voliotaki: Ο Σταμάτης Γονίδης «καρφώνει» τον Απόστολο Γκλέτσο: «Την απάντηση για το «ψάρι» τη δίνεις μόνο όταν...»

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Ο Σταμάτης Γονίδης «καρφώνει» τον Απόστολο Γκλέτσο: «Την απάντηση για το «ψάρι» τη δίνεις μόνο όταν...»

Οι δηλώσεις του έχουν προκαλέσει πολλές φορές, ωστόσο ο ίδιος δε διστάζει ποτέ να πει την άποψη του. Ο Σταμάτης Γονίδης σε συνέντευξη του στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly! και στον Γιάννη Βίτσα μιλά για τις επιθέσεις που έχει κάνει ανά διαστήματα στους γκέι...
Κατά καιρούς είχες επιτεθεί με οξύ τρόπο στους γκέι...
Στην εποχή μας οι γκέι είναι αναγκαίοι. Δεν θα μπορούσαν να σταθούν οι εκπομπές της τηλεόρασης χωρίς γκέι. Πολύς κόσμος δεν θα έπαιρνε μεροκάματο. Είναι πανέξυπνοι, δραστήριοι σε ό,τι κάνουν.
Είμαι θαυμαστής του «αυτοκράτορα» των γκέι και της μόδας, του Yves Saint Laurent.για τον τρόπο που έζησε. Εγώ δεν θα είχα τη δύναμη να τολμήσω όσα έχει κάνει εκείνος.
Έχεις δεχτεί το φλερτ από άντρες;
Αυτές τις ερωτήσεις να τις κάνεις σε άλλους, όχι σε εμένα. Ούτε πρόκειται ποτέ να σου πω ότι έχω κάνει σεξ με τέσσερις χιλιάδες γυναίκες, γιατί ένας άντρας που το έχει κάνει δεν το λέει. Δηλαδή, τι θέλει να μας πει αυτός που έκανε τη δήλωση; Ότι είναι μάγκας, ότι έχει κάνει έρωτα με τη μισή Αθήνα; 
Προσπαθεί να επιβεβαιώσει τον εαυτό του; Για εμένα, όποιος επώνυμος άντρας κάνει τέτοιου είδους δηλώσεις είναι πολύ ανόητος. Ή ο άλλος πάλι που είπε πως το ψάρι ψήνεται και από τις δυο πλευρές... Αυτή την απάντηση τη δίνεις μόνο όταν φοβάσαι να μην το πουν οι άλλοι για σένα. Δεν μπορεί να έχεις ένα παιδί και να λες κάτι τέτοιο!
Αν το έχει κάνει, φαντάζομαι ότι θα το έχει πει στο παιδί του...
Τι είναι το παιδί, ο εξομολόγος σου; Θα πρέπει να σε σέβεται και να σε αγαπά. Με τέτοιες δηλώσεις πέφτεις αμέσως στα μάτια του... Σημαίνει πως κάπου έχεις ένα ελάττωμα. Έχεις κάνει λάθος.
Γιατί θεωρείται λάθος ένας άνθρωπος κατά την πορεία της ζωής του έχει κάνει έρωτα με ανθρώπους και των δύο φύλων;
Γιατί το παιδί σκέφτεται «δεν μπορεί να έκανες εμένα με τη μαμά μου και έπειτα να πήγες με άντρα». Μπορεί κάποιος να νιώθει τόσο υπερήφανος γι' αυτό ώστε να το πει στο παιδί του;
Ποια η άποψη σου για το σύμφωνο συμβίωσης όσον αφορά τα ομόφυλα ζευγάρια και τη δυνατότητα που μπορεί να τους παρέχει να υιοθετούν παιδιά;
Να κάνουν οικογένεια. Έχουν δικαίωμα να το κάνουν. Ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Το μόνο που δεν μου κολλάει, αν θες, είναι ο ρόλος που παίζουν οι γονείς του ίδιου φύλου. 
Ποιος είναι ο μπαμπάς και ποιος η μαμά; Αυτό το παιδί που θα μεγαλώσει σε ένα τέτοιο περιβάλλον κάποια στιγμή θα θελήσει να κάνει οικογένεια. Όλα από τα παιδικά μας βιώματα δεν εξαρτώνται; Από την άλλη, επειδή οι γκέι είναι γρήγοροι στο μυαλό και έξυπνοι, μπορεί να κάνουν ένα παιδί θαύμα... Μέσα στις επιλογές του όμως θα είναι και η ομοφυλοφιλία.
Οι γκέι όμως μέχρι σήμερα από ετερόφυλα ζευγάρια προέρχονται. Μήπως το μυστικό για να μεγαλώσεις ένα παιδί είναι η ουσιαστική αγάπη και το να δοθείς ολοκληρωτικά σε εκείνο;
Περιμένω να δω ένα παιδί που μεγαλώνει με μπαμπά και μπαμπά ή μαμά και μαμά πως θα εξελιχθεί. Δεν κρίνω κανέναν. Δεν έχω το δικαίωμα. Δεν είμαι ρατσιστής. Σίγουρα ένα παιδί που μεγαλώνει σε μια οικογένεια ομοφυλόφιλων θα έχει υψηλότερο IQ από τα υπόλοιπα.
 Αλλά θέλω να το δω. Δεν είμαι ομοφοβικός. Μπορεί αυτά τα παιδιά να είναι η καινούρια γενιά που θα εξελίξει περισσότερο την ανθρώπινη κοινωνία, οι επιστήμονες που θα λύσουν τα μυστήρια του κόσμου.
Αν σου έλεγε ένα από τα παιδιά σου ότι είναι γκέι, πως θα αντιδρούσες;
Θα το δεχόμουν γιατί είναι παιδί μου και το αγαπώ. Θα το συμβουλεύω όμως να μη χρησιμοποιεί την ιδιαιτερότητα του ως προτέρημα, να είναι σωστός άνθρωπος και να αγαπά τους συνανθρώπους του.