> Voliotaki: Τι δόλωμα

Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Τι δόλωμα

Πηγαίνει για ψάρεμα ο εγγονός μαζί με τον παππού του για ψάρεμα.
Έπειτα από μερικές ώρες το καλάθι του παππού είναι γεμάτο ψάρια ενώ του εγγονού είναι άδειο.Τον ρωτάει ο εγγονός:
– Παππού, τι δόλωμα βάζεις;


– Γαρίδα παιδί μου, του απαντάει ο παππούς.
Την επόμενη ημέρα, πηγαίνει o εγγονός εφοδιασμένος με γαρίδες, αλλά πάλι δεν έπιασε ούτε ένα ψάρι. Ο παππούς όμως είχε γεμίσει πάλι το καλάθι του με ψάρια.
– Παππού τι δόλωμα έβαλες; ρωτάει ο εγγονός.
– Μαρίδα παιδί μου, του απαντάει ο παππούς.
– Και πως ξέρεις ποιά μέρα τα ψάρια θα τσιμπήσουν με γαρίδα και ποιά μέρα με μαρίδα;
– Είναι απλό. Όταν σηκώνομαι το πρωί και το πουλί μου γέρνει προς τα δεξιά βάζω γαρίδα, αν γέρνει προς τα αριστερά, βάζω μαρίδα.
– Εμένα που κάθε μέρα το πρωί το πουλί μου είναι όρθιο; τον ρωτάει ο εγγονός.
– Καλά μαλ@κας είσαι και έρχεσαι για ψάρεμα;