> Voliotaki: ΦΡΙΚΗ! 25χρονος έκανε ενέσεις αλκοόλ με λάδι για να “φτιάξει” μπράτσα – Δείτε τι έπαθε… [photos]

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

ΦΡΙΚΗ! 25χρονος έκανε ενέσεις αλκοόλ με λάδι για να “φτιάξει” μπράτσα – Δείτε τι έπαθε… [photos]

04bratsa
Ο λόγος για τον 25χρονο bodybuilder Romario Dos Santos που έχει βάλει στόχο ζωής να γίνει ο πραγματικός Incredible Hulk, ακόμα και αν αυτή του η προσπάθεια τον οδηγούσε στο θάνατο.

Σκεφτείτε ότι έφτασε στο σημείο να κάνει ενέσεις με μείγμα αλκοόλ με λάδι στα μπράτσα του, με ολέθρια αποτελέσματα που παραλίγο να τον οδηγήσουν στον ακρωτηριασμό.
04bratsa2
Ο νεαρός Βραζιλιάνος χρησιμοποίησε το δυνάμει θανάσιμο κοκτέιλ για να «φουσκώσει» τους δικέφαλούς του και τώρα αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα υγείας.
04bratsa3
«Μου σύστησαν τη συνθόλη, ενθουσιάστηκα με τα αποτελέσματα, έχασα τον έλεγχο. Οι μύες μου άρχισαν να σκληραίνουν και δεν μπορούσα πια να κάνω ενέσεις εκεί, ήταν σαν πέτρα. Αποφάσισα πως το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να αγοράσω ειδικές βελόνες, βελόνες που χρησιμοποιούν στους ταύρους, δεν υπάρχουν πιο δυνατές, ξέρω πως μοιάζει χαζό αλλά έπρεπε να πάρω τη συνθόλη μου με κάθε τρόπο. Θυμάμαι τον γιατρό να μου λέει πως θα χρειαστεί να μου ακρωτηριάσει και τα δύο χέρια γιατί όλοι οι μύες μου, είχαν γίνει πέτρα. Θέλω οι άνθρωποι να δουν τους κινδύνους, θα μπορούσα να είχα πεθάνει μόνο και μόνο επειδή ήθελα μεγαλύτερους μύες. Απλά δεν αξίζει!», τονίζει ο ίδιος προσθέτοντας πως από την απελπισία του επιχείρησε να αυτοκτονήσει ενώ η γυναίκα του διένυε τον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης της.
Ο 25χρονος, είπε πως για καλή του τύχη βρέθηκε μια πιο ήπια λύση για την υγεία του.... Η αφαίρεση των πετρών που είχε προκαλέσει η συνθόλη στα χέρια του.
Πλέον ο bodybuilder, έχει συμπληρώσει δύο χρόνια μακριά από τέτοια επικίνδυνα κοκτέηλ όμως όπως εξομολογείται «Ακόμα μου έρχεται η επιθυμία να πάρω συνθόλη αλλά δεν θα το ξανακάνω. Μετανιώνω για όλα, θέλω να γίνω επαγγελματίας bodybuilder, έχω ακόμα πολύ δρόμο αλλά ξέρω πως κάποτε θα το πετύχω».