> Voliotaki: Αίσχος στην Εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΙΚΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Αίσχος στην Εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΙΚΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Κάποια στιγμή πήρα να κάνω μια ανανέωση στις Θεσσαλικές Αγγελίες.
Κάποια στιγμή μου λέει η Κυρία που βρισκόταν πίσω από την τηλεφωνική γραμμή αν θέλω την αγγελία μου με έντονα γράμματα, να είναι πρώτη κ.τ.λ. -όπως κάνουν συνήθως για επιπλέον χρέωση- και τις λέω ότι δεν ενδιαφέρομαι.

Οκ μέχρις εδώ.
Την ανανέωση την έκανα στις 17 Οκτωβρίου και μου είπε να ξανακαλέσω για ανανέωση στις 24 Οκτωβρίου. Τις εξηγώ ότι είναι πολύ νωρίς η ημερομηνία που μου έχει δώσει για ανανέωση γιατί θα δημοσιευτεί μόνο 3 φορές, ενώ κανονικά η εφημερίδα το δημοσιεύει 4 φορές. Οπότε πρέπει να ξανακαλέσω πιο μετά γιατί μου τρώνε μια δημοσίευση.
Την ρώτησα αν μίκρυναν την περίοδο ανανέωσης και μου είπε όχι.
Τότε τις λέω ότι πρέπει να καλέσω πιο αργότερα για ανανέωση, και μου λέει όχι θα πάρετε στις 24 του μήνα. Τέλος πάντων τις λέω, εντάξει.
Τις ζήτησα να μου πει με πια κυρία μιλάω και μου απαντά ‘’θέση 21’’. Ναι τις λέω αλλά με ποια κυρία μιλάω. ‘’Θέση 21’’ μου απαντά ξανά. Λες και τι τις ζήτησα.
Αυτό γίνετε σε πολλές υπηρεσίες. Αν κάτι πάει στραβά να μην έχει κανείς την ευθύνη. Δεν σου δίνουν όνομα, λες θέση 21, και σου λένε ότι στην θέση 21 κάθονται 5 κοπέλες.
Ποια από όλες; Άντε βρες εσύ το δίκαιό σου.
Για να βάλεις όμως έστω και μια καρφίτσα για δημοσίευση στις Θεσσαλικές Αγγελίες σε φακελώνουν κανονικά. Όνομα –διεύθυνση-τηλέφωνο- μέχρι και ΑΦΜ σου ζητάνε για να έχουν πρόσβαση σε όλη σου την οικονομική κατάσταση. Αν δεν δώσεις ΑΦΜ δεν σου βάζουν την Αγγελία.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Αυτοί να ξέρουν τα πάντα για σένα, και εσύ να μην ξέρεις ούτε με ποιον μιλάς.
Δεν γνωρίζω αν είναι από τον Διευθυντή αυτή η εντολή ή αν δεν ήθελε προσωπικά να δώσει το όνομά της, αλλά αν είναι από την διεύθυνση τις εφημερίδας τότε χρειάζεται ένα γερό μποϊκοτάζ για να μάθει να σέβεται τους πελάτες της .