> Voliotaki: ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ!

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ!

Ένας Αθηναίος νοιώθει κουρασμένος κι άρρωστος και πηγαίνει στο γιατρό. Αφού υποβλήθηκε στις απαιτούμενες εξετάσεις πέρασε από το γραφείο του γιατρού για να μάθει τι έχει.
- Λοιπόν γιατρέ μου; ρωτάει ο 25χρoνος ασθενής μας.
Ο γιατρός κομπιάζει και δείχνει να δυσκολεύεται.
- Ξέρεις παιδί μου... Η ζωή κι ο θάνατος είναι αλληλένδετα... καιιι... μμμ...

Ο τύπος όμως, που δεν ήταν κανένα φλωράκι θύμωσε.
- Aκου να δεις γιατρέ, δε χρειάζομαι τέτοιες βλακείες. Θέλω να μου πεις σταράτα τι έχω και πόσος χρόνος ζωής μου απομένει. Αν έχω ακόμα 3 μήνες να ζήσω πρέπει να το ξέρω από τώρα και να κανονίσω να πάω στις Μπαχάμες με τη κοπέλα μου. Αν έχω 6 μήνες να ζήσω μπορώ να πάω τους 3 μήνες με τη κοπέλα μου και τους άλλους 3 στο Λας Βέγκας με το κολλητό μου. Λέγε, πόσο καιρό έχω ακόμα;;;
Οπότε ο γιατρός γυρνάει και του λέει:
- Γιατί δε πας καλύτερα με τη γιαγιά σου μέχρι το Λουτράκι;