> Voliotaki: Νέο βίντεο με όμηρο τζιχαντιστών! Θα τον αποκεφαλίσουν;

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Νέο βίντεο με όμηρο τζιχαντιστών! Θα τον αποκεφαλίσουν;

Με νέο βίντεο σκορπούν τον πανικό οι τζιχαντιστές! Μετά τους αποκεφαλισμούς δυο δημοσιογράφων και ενός Βρετανού αιχμαλώτου, σε αυτό το βίντεο πρωταγωνιστεί ο John Cantlie, ο οποίος έχει εργαστεί για πολλά βρετανικά αλλά και αμερικανικά μέσα, μεταξύ αυτών και οι 'Sunday Times".

Ο Cantlie, o οποίος απήχθη στη Συρία το 2012, μιλάει ενώπιον τηλεοπτικής κάμερας για
τον τρόπο που τα δυτικά ΜΜΕ παραποιούν την αλήθεια για το Ισλαμικό Κράτος.

Φορώντας την πορτοκαλί στολή που φορούσαν οι δύο Αμερικανοί συνάδελφοί του που αποκεφαλίστηκαν , ο Κάντλι μιλάει ψύχραιμα και δείχνει να διαβάζει κείμενο ή να το έχει αποστηθίσει. Εξηγεί ότι εργαζόταν στους Sunday Times, Sun, Sunday Telegraph και απήχθη από άνδρες της ισλαμιστικής οργάνωσης το 2012.

"Από τότε πολλά έχουν αλλάξει, όπως η επέκταση του ΙΚ στη Συρία και το Ιράκ που καταλαμβάνει μία έκταση μεγαλύτερη από τη Μεγάλη Βρετανία και άλλες χώρες. Ξέρω τι σκέφτεστε. Ότι είμαι κρατούμενος και ότι έχω ένα πιστόλι στο κρόταφο και για αυτό το κάνω αυτό.

Πράγματι, είμαι κρατούμενος, αυτό δε το αρνούμαι. Αλλά αφού η κυβέρνησή μου με έχει εγκαταλείψει κι η μοίρα μου εξαρτάται από το ΙΚ δεν έχω τίποτα να χάσω. Ίσως ζήσω, ίσως πεθάνω", υποστηρίζει ο Κάντλι.

Στη συνέχεια ο Βρετανός δημοσιογράφος ισχυρίζεται πως για τους υπόλοιπους ομήρους που έχουν αφεθεί ελεύθεροι καταβλήθηκαν λύτρα από τις κυβερνήσεις των χωρών τους, αλλά οι ΗΠΑ και η Βρετανία αποφάσισαν να ακολουθήσουν μία διαφορετική τακτική σχετικά με την διαπραγμάτευση με τους άνδρες του ΙΚ.

"Υπάρχει χρόνος για να αλλάξει η πορεία των πραγμάτων, αλλά μόνο αν εσείς, το κοινό δράσετε τώρα", τονίζει.