> Voliotaki: Δημοτικά Τέλη

Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Δημοτικά Τέλη

ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Αγαπητό voliotaki.
Τα τελευταία 3 χρόνια που δραστηριοποιούμε επαγγελματικά στην περιοχή των δικαστηρίων έχω παρατηρήσει κάποια πράγματα που σε συνδυασμό με την δεινή οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η πλειοψηφία των πολιτών του Βόλου και από την άλλη τς συχνές ανακοινώσεις των αρχών του Δήμου με έχουν εξοργίσει πολύ!


Κάθε 2η μέρα σκουπίζω και πετάω τα σκουπίδια που μεταφέρονται από τους κάδους πρός την Π.Μελά γιατί οι μισοί κάδοι επί της Γαλλίας είναι γεμάτοι (και μέσα και έξω) από τα ψαράδικα επί της Ιωλκού, γιατί πολλοί συμπολίτες βαριούνται να ανοίξουν το καπάκι και να πετάξουν μέσα τα σκουπίδια τους και αντί αυτού τα παρατάνε γύρω από τους κάδους, γιατί τα δέντρα μέσα στο χώρο του Δικαστηρίου γεμίζουν τους παρακείμενους δρόμους με φύλλα. (τα οποία εγώ μαζεύω)

Στον λογαριασμό της ΔΕΗ στο κατάστημα μου πληρώνω σταθερά 100~150€ δημοτικά τέλη .... Γιατί????

Για να τα παίρνει ο Δήμος και να μου προσφέρει τι σαν επαγγελματία? Τι?
1- Τον κακής απόδοσης φωτισμό σε όλους τους δρόμους στην γύρω περιοχή ? Που αναγκαζόμαστε να αφήνουμε χαμηλό φωτισμό και τις ταμπέλες μας αναμμένες γιατί στα σκοτάδια φοβόμαστε μην ανοίξουν τα μαγαζιά μας?
2- Για να λειτουργούν τα κλιματιστικά στο κτήριο των Δικαστηρίων μέχρι τα χαράματα ? και εγώ αν και έχω κλιματιστικό να μην το ανάβω και να βράζω για να κάνω οικονομία?
3- Για να έρχονται οι τουρίστες στο μαγαζί μου (όπως την περασμένη Δευτέρα και να με ρωτάνε γιατί μυρίζει ψαρίλα στον δρόμο?
4- Για να κάνω σλάλομ στους δρόμους για να αποφεύγω τις λακκούβες και τις προσθήκες από τα έργα που εκτέλεσαν με τον πιο ερασιτεχνικό τρόπο οι μεγαλοεργολάβοι?

Παρακαλώ κοινοποιήστε το γιατί αρκετά βάζουμε πλάτες χωρίς ανταπόδοση !!!! Και το αν θα βρεί δροσιά ο δικαστής και οι εισαγγελείς το πρωί δεν με ενδιαφέρει και καθόλου μπορώ να πω!!! Ας πληρώσουν από τον παχυλό μισθό τους οι δικαστικοί και ας ανάβουν τα κλιματιστικά όσο θέλουν!!!

Ας βάλει κάδους μπροστά στα ψαράδικα να τρώνε την μπόχα τα ψαράδικα και όχι τα μαγαζιά στους παρακείμενους δρόμος .. για να μην αρχίσει ο Δήμος να ψάχνει κάδους!!!!