> Voliotaki: «Έχω ζήσει τα χρυσά χρόνια της τηλεόρασης. Τα σκόρπισα τα χρήματα»...

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

«Έχω ζήσει τα χρυσά χρόνια της τηλεόρασης. Τα σκόρπισα τα χρήματα»...

«Είμαι σε μια κατάσταση ρύθμισης με το δάνειό μου. Είμαι πολύ οριακά οικονομικά».

«Έχω πάρει πολλά χρήματα στο παρελθόν. Έχω ζήσει τα χρυσά χρόνια της τηλεόρασης. Τα σκόρπισα.»,
εξομολογήθηκε ο...

Θανάσης Ευθυμιάδης στον Γιώργο Λιάγκα και την Φαίη Σκορδά. Ο ηθοποιός, καλεσμένο στο Πρωινό, αποκάλυψε: «Περάσαμε πολύ ωραία με τους φίλους μου, κάναμε ταξίδια. Τους έλεγα "μην κάνετε τίποτα το Σαββατοκύριακο, πάμε να δούμε αγώνα formula 1 κάπου στην Ευρώπη».

Ο Θανάσης Ευθυμιάδης τόνισε ότι προτιμάει να έχει περισσότερο χρόνο με τα παιδιά του δουλεύοντας λιγότερο και χρωστάει. «Είμαι σε μια κατάσταση ρύθμισης με το δάνειό μου. Είμαι πολύ οριακά οικογενειακά.», υπογράμμισε.