> Voliotaki: To να εργάζεσαι είναι ο καλύτερος τρόπος για να μείνεις φτωχός. Τι διδάσκω στα παιδιά μου!

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

To να εργάζεσαι είναι ο καλύτερος τρόπος για να μείνεις φτωχός. Τι διδάσκω στα παιδιά μου!

Από τον Pascal Filios

Είμαι κάθετα αντίθετος με αυτήν την στρέβλωση που προκαλείται από το σύστημα παιδείας, την γελοιότητα των φροντιστηρίων.

Αν και τα παιδιά μου είναι μικρά ακόμη, έχω πάρει τις αποφάσεις μου. Δεν θα πάνε ποτέ σε φροντιστήριο.

Δεν θα δώσουν ποτέ εξετάσεις πανελλαδικές.

Δεν ενδιαφέρει καθόλου ούτε εμένα ούτε και σε αυτά να είναι "καλοί μαθητές" και να μάθουν το απαράδεκτο πρόγραμμα σπουδών που τους προσφέρει το κράτος και τους κάνει να σκέφτονται σαν υπάκουοι υπάλληλοι.

Απεναντίας, έχω ξεκινήσει μεθοδικά να τους διδάσκω βασικές αρχές personal development, τους αναλύω βιβλία του χώρου αυτού, παίζουμε παιχνίδια και τους διδάσκω επιχειρηματικές αρχές και financial education.

Του διδάσκω τις ένοιες του χρήματος και πως μπορούν να δημιουργούν συστήματα ώστε να το παράγει το σύστημα χρήμα για λογαριασμό τους.

Του μαθαίνω αρχές επένδυσης και διαχείρησης πλούτου.

Τους διδάσκω ότι το να εργάζεσαι έχει αξία μόνο όταν θέλεις να μάθεις κάτι και από εκεί και πέρα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μείνεις φτωχός.

Τους αποτρέπω να θεωρούν την εργασία αρετή, αλλά αντί να εργάζονται να σκέφτονται δημιουργικά, να λύνουν προβλήματα προτείνοντας τις λύσεις που είναι καλές για όλους.

Τους αποτρέπω εντελώς από τα οπισθοδρομικά θρησκευτικά και τους αφήνω να έχουν την σκέψη τους ελεύθερη από κάθε σκοταδισμό, ψυχαναγκασμό και φοβία, θεωρούν ήδη σημαντικότερη την γνώση, την περιέργια και την απόδειξη από την στείρα πίστη, πίστη έχουν μόνο στον εαυτό τους και στις δυνατότητες του ανθρώπινου μυαλού. Τους μαθαίνω να παίρνουν μόνοι τους τις αποφάσεις για τον εαυτό τους και να μην είναι τυφλά υπάκουοι σε καμία αρχή, αλλά μέλη της ομάδας.

Τους διδάσκω να είναι υπεύθυνοι στο 100% για τον εαυτό τους και να μην αναζητούν τις ευθύνες από τους άλλους.

Τους μαθαίνω οτι πρέπει να κάνουν λάθη γιατί τα λάθη είναι διαδικασία προς τον στόχο. Θα τους παροτρύνω να πάνε να σπουδάσουν σε ένα Βρετανικό ή Αμερικάνικο πανεπιστήμιο οτιδήποτε τους κεντρίζει το ενδιαφέρον ως γνώση που τους διασκεδάζει και όχι κάτι ως επάγγελμα.

 Σε ένα προηγμένο πανεπιστήμιο θέλω να αποκτήσουν την εμπειρία του ακαδημαικού περιβάλλοντος και την μεθοδολογία μάθησης που προσφέρει, όχι την γνώση αυτή καθαυτή η οποία στην εποχή μας κάθε λίγα χρόνια είναι ξεπερασμένη σε μεγάλο βαθμό.

Οι επένδυσεις μου σε χρήματα και χρόνο μετά την βασική εκπαίδευση του δημοτικού, θα είναι από την εφηβεία τους, σε personal coaching, σε σεμινάρια και σε πολιτισμικά ταξίδια και όχι τα στείρα, βαρετά και παντελώς άχρηστα και καστροφικά φροντιστήρια. Αυτή είναι η εποχή μας.

 Το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι απαρχαιομένο της βιομηχανικής εποχής και τα παιδιά μας πρέπει να τα αφήσουμε να απελευθερώσουν την δημιουργικότητά τους και τον αληθινό χαρακτήρα τους, τον δικό τους.

kourdistoportocali