> Voliotaki: «Η φυλακή σε μαγκεύει»...

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

«Η φυλακή σε μαγκεύει»...

Να μηδενίσει το κοντέρ θέλει ο Λάκης...

Κουρασμένος, αφημένος και παραλυμένος δηλώνει ο Λάκης Γαβαλάς λίγες ώρες μετά την αποφυλάκισή του από τον Κορυδαλλό. Εξομολογείται πάντως στην «Real News» ότι η φυλακή τον έκανε πιο σκληρό.

«Νομίζω πως η φυλακή σε μαγκεύει. Από την πρώτη στιγμή πρέπει να διεκδικήσεις το δικό σου περιβάλλον, τον δικό σου...
χώρο και να μην ασχολείσαι με κανέναν γύρω σου» δηλώνει ο Λάκης Γαβαλάς, ο οποίος τονίζει ότι προσπάθησε να εξαντλήσει τα θετικά της φυλακής διαβάζοντας βιβλία.

«Μια φορά την εβδομάδα μιλούσα με ψυχαναλυτή, είχα τη γυμναστική μου. Μου έλειπαν όμως αυτά που συμπληρώνουν μια αισθητική. Δηλαδή το να έχεις καλοκουρεμένα μαλλιά και περιποιημένα νύχια».

Στη διάρκεια της παραμονής του στη φυλακή ο Λάκης Γαβαλάς προσπάθησε με κάθε τρόπο να καλλιεργήσει τη δημιουργικότητά του. Στο πλαίσιο αυτό μιλούσε με έναν Τυνήσιο για να κάνει εξάσκηση στα γαλλικά του και με έναν αλβανό που μιλούσε άπταιστα ιταλικά.

Στην ερώτηση αν νιώθει δικαιωμένος, απαντά: «Νιώθω αξιοπρεπής. Ήμουν ένας καλός κρατούμενος. Με σεβάστηκαν και τους σεβάστηκα. Φυσικά υπήρξαν καλοί και κακοί υπάλληλοι. Και εγώ με τη σειρά μου υπήρξα καλός με κάποιους και κακός με άλλους».

Όσο για το αν αισθάνεται ότι μαζεύει πλέον τα κομμάτιά του, δηλώνει: «Είμαι στη φάση που θέλω να μηδενίσω το κοντέρ παντελώς. Έκανα μεγάλο αγώνα για να μπορέσω να είμαι στη θέση που είμαι σήμερα. Καταλαγιάζω. Δεν είναι κακό να παραμένεις για κάποιο διάστημα στα πιτς, γιατί έτσι μόνο θα μπορείς να ξαναβγείς δυνατά στην αγωνιστική πίστα.

Κάποιες στιγμές νιώθω σαν τα ολυμπιακά ακίνητα, παραμελημένο και εγκαταλελειμμένο, το οποίο υπήρξε φαινόμενο αλλά η ίδια του η χώρα το άφησε να ρημάξει».

Τέλος η ευχή που κάνει τώρα για τον εαυτό του είναι να μη μεγαλώσει η μέση του ούτε έναν πόντο.