> Voliotaki: Αρετή Τσοχατζοπούλου: «Δεν ήξερα, δεν ρώτησα…»

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Αρετή Τσοχατζοπούλου: «Δεν ήξερα, δεν ρώτησα…»

Αρετή Τσοχατζοπούλου: «Δεν ήξερα, δεν ρώτησα…»
Η κόρη του πρώην υπουργού Αρετή Τσοχατζοπούλου απολογούμενη ενώπιον του ανακριτή για το διαμέρισμα επί της οδού Δεινοκράτους στο Κολωνάκι δήλωσε άγνοια για την εταιρεία BLUEBELL μέσω της οποίας «πέρασε» το ακίνητο στην κατοχή της.

Ανακριτής: Η εταιρεία BLUEBELL γνωρίζατε ότι ήταν συμφερόντων του πατέρα σας και του κυρίου Ζήγρα; (σ.σ πρώτος εξάδελφος του πρώην υπουργού) Αρετή Τσοχατζοπούλου:

Δεν το γνώριζα και οι ίδιοι δεν θα μου το έλεγαν σε καμία περίπτωση αν υπήρχε κάτι παράνομο για να μην κάνουν και έμενα μέρος του προβλήματος....


Ανακριτής: Ποιος νομίζατε ότι ήταν ιδιοκτήτης;
Αρετή Τσοχατζοπούλου: Δεν αναρωτήθηκα ποτέ αλλά ως εκπρόσωπος της εταιρείας ή διαχειριστής εμφανίστηκε ο κ. Ζήγρας.
Ανακριτής: Δεν τον ρωτήσατε ποτέ σε ποιόν ανήκει η εταιρεία και τι δραστηριότητες έχει;
Αρετή Τσοχατζοπούλου: Όχι δεν ρώτησα ποίος ήταν ο ιδιοκτήτης, ήξερα πάντως ότι η εταιρεία ασχολείται με REAL ESTATE και την εκπροσωπούσε ο θείος μου και αυτό ήταν μια ένδειξη εμπιστοσύνης.
Ανακριτής: Δεν σας ενδιέφερε να γνωρίζετε ποίος ήταν ο ιδιοκτήτης της εταιρείας την οικία της οποίας μισθώνατε;
Αρετή Τσοχατζοπούλου: Σας ξαναλέω ότι αφού είχα επαφή με τον διαχειριστή της εταιρεία αυτό ήταν αρκετό. Άλλωστε στη Γερμανία όπου έχω ζήσει και δουλέψει τα περισσότερα σπίτια ανήκουν σε εταιρείες και κανείς δεν ρωτάει και δεν ξέρει τον ιδιοκτήτη τους.
Ανακριτής: Δεν ξέρει τον ιδιοκτήτη τους ακόμη και όταν αυτός είναι ο πατέρας του;
Αρετή Τσοχατζοπούλου: Αυτό ούτε το ήξερα ούτε μπορούσα να το διανοηθώ και μάλιστα εάν το ήξερα δεν θα είχα μπει καν στο σπίτι αυτό διότι οι σχέσεις μας μετά τη γνωριμία του με τη νέα του σύντροφο ήταν εξαιρετικά κακές...Εάν ο πατέρας μου ήταν πραγματικός ιδιοκτήτης δεν θα μου έλεγε γιατί αν υπήρχε παρανομία θα με καθιστούσε και εμένα μέρος του προβλήματος..."