> Voliotaki: «Δεν είμαι απόγονος, ούτε ζω με χορηγίες»

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

«Δεν είμαι απόγονος, ούτε ζω με χορηγίες»

«Δεν είμαι απόγονος, ούτε ζω με "χορηγίες". Δόξα τω Θεώ. Ωστόσο ούτε άλλους πολιτικούς χώρους γλυκοκοιτάζω, ούτε εκτός πολιτικής με βλέπω. Αλοίμονο, άλλωστε αν στην πρώτη δυσκολία το βάζαμε στα πόδια!...» υποστηρίζει ο πρώην κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Κώστας Μαρκόπουλος στις πρώτες «σκληρές» δηλώσεις του μετά την διαγραφή του από τον Αντώνη Σαμαρά.

«Η μεγαλύτερη μαγκιά είναι η αξιοπιστία και η πειστικότητα. Οι δε μεγάλες αποφάσεις δεν σκιάζονται ούτε από φιλίες, ούτε από προσωπολατρίες», είναι το σχόλιο του πρώην βουλευτή της ΝΔ Κώστα Μαρκόπουλου που ανοίγει για πρώτη φορά τα χαρτιά του μετά τη διαγραφή του από το κόμμα....
Με τον τρόπο αυτό απαντά στο «τζάμπα μάγκες» του Αντώνη Σαμαρά και μάλιστα προχωρά και ένα βήμα πιο πέρα, τονίζοντας πως «διαφωνήσαμε πολιτικά. Τόσο απλά. Και τόσο σοβαρά συγχρόνως».

Ανοίγοντας τα χαρτιά του ο πρώην κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, δηλώνει πως «νοιώθει αμήχανα», τονίζει πως ως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ «κράτησα όλο το στρατηγικό σχεδιασμό του κόμματος» και συμπληρώνει με νόημα: «εγώ, έκανα το χρέος μου».