> Voliotaki: ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΒΡΕ!

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΒΡΕ!

""ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑ ΜΟΥ, ΝΑΙ ΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΝΝΕΔ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΣΑΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ, ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ, ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΟΝΝΕΔ, ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΧΙ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ, ΑΜΑ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΠΛΑΤΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ. 
ΜΕΛΟΣ ΟΝΝΕΔ.""""
00433823.png ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΠΛΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑΚΙ: 
ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΠΑΘΗ ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑ ΣΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΦΑΤΣΑ-ΚΑΡΤΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ! 

Αφού το ανέφερες όμως, ναι θα με ενδιέφερε να με κάνετε πρωθυπουργό μήπως και μιλήσω με τον αρχηγό σας για να μου πεί επιτέλους, πως και γιατί, αφού άνοιξε διάπλατα τα σύνορα της πατρίδας μου μετά έριξε την κυβέρνησή του! 
ena tsipouraki