> Voliotaki: Οι δύσκολες στιγμές του Άδωνη

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Οι δύσκολες στιγμές του Άδωνη

Ο πολυσυζητημένος Άδωνις Γεωργιάδης μίλησε στο περιοδικό «People» για τις δύσκολες εποχές που έζησε και τις κρίσεις που πέρασε, όσον αφορά τα οικονομικά του. Ο γνωστός «μπουμπούκος» είπε:

«Πέρασα πολύ δύσκολα, όταν έχασα τους γονείς μου. Έπρεπε να χτίσω τα πάντα από την αρχή. Επίσης, έχω καταστραφεί από το χρηματιστήριο. Έχω περάσει απ’ όλες τις καταστάσεις: από το να έχω μια επιχείρηση χωρίς κανέναν υπάλληλο μέχρι να έχω σαράντα υπαλλήλους. Έχω ζήσει τα πάντα». 

ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΡΕ ΑΔΩΝΙ, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ! ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ!! ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΚΟΥΦΑΛΑ Ο ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ "ΝΟΝΟ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ", ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟ ΜΟΥ...